{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

Fødsels beretning :o) {{forumTopicSubject}}

Ja så kom vores skønne lille prinsesse til verden, den 12-03-2010 :o)

Det hele startede med at jeg kl 05.30 vågnede ved at jeg fik en ve, jeg stod så op og satte mig foran fjernsynet lidt, de var ikke regelmæssige og ikke særlig kraftige.

Vi havde været afsted på fødegangen flere gange fordi min krop producerede veer som ikke gav noget, så derfor tog jeg det meget stille og roligt og tænkte at det nok bare var en omgang pjat igen.. :o)

Da klokken så nærmede sig 6.30 kunne jeg godt mærke at de begyndte at bide lidt mere og de kom hurtigt efter hinanden, så der begyndte jeg at tage tid på dem og de var med 3 minutters mellemrum og varede 1 minut..

Så kl 7 kom min mand hjem efter at have været på arbejde i 12 timer og vi blev enige om at vi heller måtte ind og kigges på da de tog voldsomt til..

Så vi fik vores store dreng op og han fik noget mad og kom afsted i dagpleje og så fik vi selv lidt morgenmad og min mand hoppede i et hurtigt bad og så hentede vi oldemor og kørte afsted på fødegangen :o)

Vi ankom på fødegangen kl. 08.50 hvor veerne i mellemtiden var blevet så stærke at jeg ikke kunne støtte på mine ben og vi fik hurtigt en undersøgelses stue og blev undersøgt at både jordemoder og jordemoderstuderende - jeg var 7 cm åben og prinsessen var på vej, så fik hospitalstrøje på og blev vist ind på en fødestue :o)

Kunne desværre ikke få en fødestue med fødekar på som jeg havde ønsket men så måtte vi jo prøve uden..

kl. 9.20 begyndte jeg at få en pressefornemmelse og jeg blev tjekket og var nu 10 cm åben, så jeg fik afvide at hvis jeg slet ikke kunne lade være så måtte jeg gerne give et lille skub med på de næste veer :o)

lidt efter spurgte jordemoderen om hun gerne måtte prikke hul på vandet og det måtte hun gerne men lige som hun havde fundet nålen frem gik vandet spontant ud over den jordemoderstuderende som stod lige i skudlinien hi hi :o) her var kl. 9.48 og prinsessen kronede :o)

Så fik jeg en presseve mere og pressede aktivt og fik så pludselig afvide at nu skulle jeg holde inde og puste ud for nu var hovedet næsten ude og ved næste ve kom vores dejlige lille prinsesse til verden, her var kl. 9.55 :o)

Jeg havde kun fået 2 hudafskrabninger så slap heldigvis helt uden sting til trods for at hun er født med en hånd på den ene kind :o)

Hun vejer 3400 gram og måler 51 cm og er indtil videre bare en super nem lille pige der bare spiser og sover så fint :o)

Der er kommet billeder ind på hendes profil :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødsels beretning :o)
Kommentér på:
Fødsels beretning :o)

Annonce