{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

arhhhg hvor træls (lidt langt) {{forumTopicSubject}}

ja sagen er den at jeg er ENORMT bange for sygehuse og har det rigtig skidt med at være der, det samme problem har min kæreste. vi havde her hjemme snakket om at jeg måske gerne ville have hans mor eller min søster også var med til at kunne tage over for min kæreste hvis det gik helt galt og han ikke ville kunne støtte mig..

min kæreste har så dummet sig og fortalt hans mor det, men han har så sagt det som om at det var besluttet at hun skulle med som en ekstra hånd og støtte hvis han ikke kunne klare det.

sagen er at jeg har bedt om planlagt ks. af personlige grunde,
og det har min svigermor udnyttet, og skræmt min kæreste fuldstændig fra hvid og sans og gjort det meget værre end det er, for han hun kan få lov til at være med fra start!

det var slet ikke en del af min tanke, og har snakket med min søster om det, for er ret skuffet over min svigermor, kan finde på at udnytte hans angst til at tage oplevelsen fra ham!

og efter noget tid hvor jeg har gået og tænkt over det en hel del, besluttede jeg mig for at snakke med kæresten om det, og satte det op for ham på en måde så han kunne se situationen fra min side af.

sagde til ham, at jeg ville have ham med og han måtte finde en måde at mande sig op på, da jeg ikke mener det er fair vi har været 2 til at sige a men han mener jeg må være alene om at sige b. da jeg også er møg bange for at være på et sygehus, men jeg har ikke noget valg, jeg er jo tvunget til det uanset hvad, og hvorfor skal han så slippe? så sagde jeg også til ham at det var indten ham der var med, ellers måtte jeg klare det alene, og så ville jeg ikke garantere ham hvordan vi stod bag efter!
skal så også lige sige at da jeg satte mine tanker op for ham på den måde kunne han godt selv se det fra min side. og han har sagt der ikke er andet for end at han må prøve at mande sig op..

jeg vil jo også gerne have det er ham der er med, da jeg selvf. helst vil dele det første skrig og alt det med ham og ikke min svigermor..

ja ved ikke hvor jeg vil hen med det her har bare lige brug for at komme af med det, da det har gået mig på længe nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arhhhg hvor træls (lidt langt)
  • #1   23. mar 2010 For det første forstår jeg slet ikke at hans mor kan finde på at skræmme ham så meget, så hun får lov til at være med.

    For det andet vil jeg spørge. HVEM ØNSKER DU SKAL VÆRE MED?


  • #2   23. mar 2010 åh sikke en svigermor! øv jeg havde meldt ud at hun fanme ikke skulle med ... men ja i var 2 til at sige a så må i begge også sige b, jeg syntes det lyder fair det du har gjort - skulderklap til dig smiley

  • #4   23. mar 2010 ja det skal ikke være en hemmelighed at jeg vil have min kæreste med, og det har jeg også gjort klar for ham, og så må han tage den op med hans mor for jeg er fast besluttet på hun ikke skal med når hun udnytter situationen på den måde. så hvis der skal en anden end ham med bliver det min søster. ellers klare jeg det selv. for jeg vil helst have barnets far med. og mener heller ikke selv det er for meget forlangt.

  • #5   23. mar 2010 nu ved jeg ikke om det er muligt, men hvorfor vælger du ikke at føde der hjemme hvis du og din kæreste har så stor en skræk?

  • #6   23. mar 2010 ej hun er da dum :s men når det er sagt - hva har hun sagt der skræmmer ham? jeg har fået 2 kejsersnit og man kan jo ik se hva der sker bag forhænget og det må man heller ik, martin rejste sig første gang med victor da han ku hører han græd og der stod en sygeplejerske og hev ham ned på hans stol igen smiley



  • #7   23. mar 2010 Tine - hun skal have kejsersnit - sådan et ville jeg nødig have foretaget hjemme smiley

  • #8   23. mar 2010 Min kæreste var os med da Noah kom til verden, og der spurgte de ham om han ville se, men det ønskede han ikke, så de sørgede for han kun kunne se mit hovede.. Han synes ikk det var nogen grim oplevelse, og glæder sig til vi skal opleve det igen her til okt...

  • #9   23. mar 2010 min mand var også med til det planlagte kejsersnit af vores datter.
    han syntes heller ikke at det var nogen grim oplevelse... han sad oppe ved mit hoved og holdt mig i hånden i mens i skar og hev hende ud smiley så vil sige at han ikke skal være bange det forgår stille og roligt. og det er ikke noget grim oplevelse. det er jeres lille guldklump der kommer til verden smiley


  • #10   25. mar 2010 ja hun har sagt der er meget blod og meget ryger ned på gulvet, og at han kan komme til at se når de har åbnet mig osv. alt muligt man ikke ønsker at vide når man er bange i forvejen, min datter kom også med kejsersnit og det var ikke slemt sagde hendes far som også er bange for sygehuse og sådan.

    jeg har godt nok fået ham overtalt til at han skal være med og prøvet at forklare ham at det slet ikke er så slemt som hans mor ligger det ud. og flere vi kender der har været med til kejsersnit har fortalt ham at det ikke er som hun gør det til.. og han har også lovet at han nok skal gøre hvad han kan for at nå at vende sig til det hele. og være bedst muligt forberedt smiley


  • #11   26. mar 2010 Der er vel heller ikke nogen som tvinger ham til at se derned når du er åbnet. Han kan jo "bare" blive oppe ved dig...

  • #12   29. mar 2010 jeg har også sagt til ham at han ikke kan se mere end hvad han selv vælger og som i siger skal han jo bare sidde oppe ved mig smiley

Kommentér på:
arhhhg hvor træls (lidt langt)

Annonce