{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til dem der fødte på Roskilde.
  • #1   9. jul 2008 min kæreste kom meget tidlig og gikmeget sent. og de sidste to dage måtte han sove der da jeg lå alene i en 4 mands stue. fødte under strejken.

  • #2   9. jul 2008 Jeg fødte heldigvis kan man sige kl 0635 så Nicki måtte godt komme med op med det samme....
    Surt hvis jeg havde født sent om aftenen eller om natten, så var han blevet sendt hjem indtil om morgenen :-S

    Men vi lå der i næsten 9 dage fordi at Malik havde gulsot. Så Nicki kom om morgenen/formiddag og tog hjem ved 22:00-23:00 tiden om aftenen... Det var en rigtig hård uge for ham at pendle mellem Ringsted og Roskilde så meget og så sidde i en skodstol hele dagen. Men han ville heller ikke bare sidde derhjemme og glo.....

    HVIS man får en enestue ( Så skal det ha' været en hård fødsel ) så må far vist nådigst sove der *G*


  • #3   9. jul 2008 på odense sygehus måtte min kæreste heller ik sove der. men han kom når han havde været på job. da han blev ansat fik han den besked at hvis han sku ansættes nu og her så var der ik noget der hed 14 dages barsel. og det måtte han jo sige ja til da han på det tidpunkt ik havde noget job. så han kom når han fik fri og havde luftet hunden. så blev han der til 22-23 tiden og sku hjem og sove.

  • #4   9. jul 2008 Jeg fødte også på Roskilde. fødte kl 2.42. så da vi havde slappet af og nydt hende et par timer, så blev jeg kørt på barselsgangen og frederik blev sendt hjem kl. ca 5.30 om morgenen.. det var lidt en mærkelig følelse både for mig og ham, af man lige havde ligget der og fået sit livs oplevelse sammen også skulle skilles så kort tid efter, det var ikke sjovt.
    han fik besked på at han måtte komme tilbage kl 8 men han ventede til middag med at komme da de sagde det var en go ide han fik hvilet sig og det kunne vi da også godt se var en rigtig god ide bagefter, men lige på tidspunket blev vi faktisk begge ret kede af det...:O)


  • #5   9. jul 2008 vi lå der 4 dage og der kom og gik han når han måtte være der. Han tog hjem mellem 20-22 hver aften og kom igen kl 9-10 om morgenen.:O)

  • #6   10. jul 2008 Er der tider på hvornår de må komme og gå ?
    Som feks efter 08 om morgen og til senest 22 om aftenen eller ?


  • #7   10. jul 2008 Mener at det er 08-23:00 for farmand...
    Min kæreste mener dog at det kun var til kl 22:00 smiley


Kommentér på:
Til dem der fødte på Roskilde.

Annonce