{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer vandfødsel...
  • #2   22. maj 2010 henriette rohde C
    smiley
    Planlægger heller ikke min fødsel, men der er kun én fødestue man kan føde i vand på... Så det er mere om det er det rum jeg skal have, hvis det er fri... smiley


  • #3   22. maj 2010 jeg har aldrig prøvet det men skulle jeg nogensinde få flere børn så tror jeg faktisk at eg ville prøve det, hvorfor ved jeg ikke.

  • #4   22. maj 2010 jeg ønskede at føde i vand, men da fostervandet var grønt var de nød til at ha en monitor på hans hovede hele tiden, så derfor kunne jeg ikke komme i karret øvøv. Det havde jeg overhovedet ikke tænkt som en faktor der kunne sætte en stopper for det..

  • #5   22. maj 2010 jeg fødte min datter i vand, og havde fra start sagt at jeg kun ønskede vand som smerte lindring, og det var en kanon beslutning, faldt nærmest i søvn da mine balder ramte vandet...

    så denne gang skal jeg helt klart i vand igen...


  • #6   22. maj 2010 Venter på Sean 37 + .
    Der hvor jeg skal føde, er der 3 fødestuer med kar, men det er kun én af dem man kan/må føde i... Så det er også det jeg tænker, at hvis jeg virkelig nyder at være i vandet, så vil det være rimlig øv, hvis jeg er tvunget til at skal op, når jeg skal føde...
    Så hellere "vælge" at man evt. vil føde i vand og så kan man jo altid se hva det ender med...


  • #7   22. maj 2010 ja okay, i næstved har de et kar som de tager ind på stuen hvis man vil føde i vand... men der skal være noget galt med den lille for du ikke får lov at føde i vandet smiley og siger du til din jm at du gerne vil føde i vandet hvis det er muligt jamen så får du lov til det smiley

    jeg var helt vild med at være nede i vandet og kunne absolut ikke forestille mig at føde oppe på briksen smiley


  • #8   22. maj 2010 jeg havde ønsket a føde i vand sidst og fik oz kom oz ind på den stue med kar men havde overhovdet ikk overskud til a komme op i det alligevel da det kom til stykket.. hvilket jeg fortryder i dag så vil oz ønske det denne gang.. mion veninde havde oz ønsket det men måtte stå op a det da hun var ved a besvime a varmen.. så min erfafring omkring fødsler er man kan ønske og planlægge nok så meget men slet ikk sikkert det man har lyst til når det stykket..

  • #10   22. maj 2010 Jeg ønskede det også, men har samme historie som Michelle..

  • #11   22. maj 2010 Jeg fødte min den første i vand, det var ikke planlagt men jeg havde hele tiden sagt at jeg gerne ville have det som den eneste form for smertelindring.
    Jeg syntes det var rigtig rart at ligge i det dejlig varme vand, jeg kan helt klart anbefale det, jeg havde slet ikke lyst til at komme op derfra igen og blev derfor spurgt af jordemoderen om jeg ville føde deri og det ville jeg gerne og det har jeg aldrig fortrudt, det var sådan en god fødsel :o)
    Jeg ville også godt have gjort det her anden gang men der var desvære ikke en fødestue med fødekar ledig.. men så har jeg prøvet begge dele :o)


Kommentér på:
Overvejer vandfødsel...

Annonce