{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.408 visninger | Oprettet:

Min FB - bedre sent end aldrig :D {{forumTopicSubject}}

UNDKYSLD DET ER SÅ LANGT TØSER :$

Min FB ..
Mine veer begynder natten til lørdag den 27/03-10 og for derfor ikke rigtig sovet den nat .. Da vi står op lørdag morgen skal vi ud og hente barnevogn .. K spørge om han selv skal hente den eller om jeg vil med , og uden tvivl jeg vil med for skal bare have sat gang i de veer – havde veer mandagen inden også , som gik i sig selv igen efter 5 timer .. ØV .. Nå men 3 gang måtte da være lykkens gang – så jeg ville absolut ikke slappe af .. Så af sted det gik ud og hente barnevogn med veer .. Vi for hentet den og kommer hjem igen , men da vi kommer hjem sys jeg ikke rigtig der er flere veer , så jeg bliver godt skuffet og hviler mig lidt.. Klokken bliver omkring 14 og jeg ringer til føde gangen .. Mine veer er meget uregelmæssige, og kommer med mellem 3-20 min og varer 1½ min ca. .. Men de siger bare på fødegangen at jeg bare skal vente og se tiden an , og når jeg havde haft regelmæssige veer med 3 min’ intaval og de varede i ca 1 min skulle jeg ringe igen .. Jamen det var fint , dag og aften gik, og sys enlig bare at de var gået i sig selv igen.. Men dog efter aftensmaden begyndte de og komme igen .. Og gjorde bare NAS !! AV .. Men stadig for uregelmæssige til at de jo ville se mig på fødegangen .. Hmm ØV .. Men over midnat begynder der at ske noget – der er stadig en gang i mellem ca 20 min mellem mine veer .. MEN MEN MEN MEN , da klokken står 2 og vi skal sætte vores urer en time frem sker der noget – det går fra 20 min til at komme HVER 3 min – da klokken så er 4 ringer jeg på fødegangen igen og fortæller hvordan og hvorledes .. De sys jeg skal komme der ind .. Så jeg for noget tøj på og vækker den stakkels mand der kun lige har fået en times søvn , han var nu vist hellere ikke helt tilfreds med at det altså var nu smiley hahaha .. Vi har ca. 10 km ind til sygehuset fra hvor vi bor – og på det kvarter at K for sig gjort færdig , begynder veerne og blive mere og mere hyppige.. Men vi kommer på fødegangen og jeg bliver undersøgt – da vi kommer der ind er jeg allerede 4 cm åben .. For lagt klyks og må jo så bare vente .. Men allerede da vi træder ind på fødestuen begynder jeg og få veer med ikke andet end 1 min i mellem – puha det er hårdt , at den hedder 1 min ve , 1 min pause .. Kunne jo knap nå og trække vejret inden den næste kom .. Nu er K ikke så sur over længere at han skulle op da han så hvor ondt jeg havde .. hihi .. jeg går bare rundt i cirkler på føde stuen – og når der kommer en ve står jeg og hænger over K’s skulder eller skælder ham ud .. hihi Han fik rigtig mange gange banket en hånd i brystkassen efter fuldt af : ALDRIG MERE ALDRIG MERE ALDRIG MERE smiley hehe .. Nå men klokken bliver 5.15 for jeg akupunktur for smerterne men det hjælper ikke en skid – klokken bliver så 5.50 og jeg vil meget gerne i badekar da jeg virkelig bare har så ondt – JMD siger at hun vil undersøge igen kl 6 og så kan jeg komme i .. Klokken bliver langt om længe 6 og jeg bliver undersøgt igen , denne gang er jeg 5 cm åben – for lov at komme i kar og det er gudeskønt .. Da klokken så er lidt i 7 lige inden vagt skifte ber jeg JMD om at hun bare skal give mig noget – skal have et eller andet for kunne virkelig ikke mere .. Havde ikke rigtig sovet i 2 døgn og nu var det nok .. Vi aftaler epiduralblokade – men da der er vagtskifte kl 7 skal jeg lige snakke med den nye JMD .. Da den nye JMD kommer sammen med JMD studerende , bliver vi enig om at jeg for noget morfin i stedet for blokaden da jeg ikke er vild med at blive stukken – for morfinen og det er bare lykken .. Jeg for sovet 2 timer på den – yes .. Men vågner så efter to timer og har rigtig ondt igen – morfinen virker kun i 4 timer – JMD vil så lave bistik på mig da jeg har rigtig ondt i min lænd , men AV FOR FANDEN , det gør jeg aldrig mere havde mere ondt af bistikkene end veerne , så jeg stor tudet .. og de hjalp ikke en meter .. ØV .. Klokken er nu 9 og jeg er 7 cm åben .. Klokken bliver 10.10 og jeg er 9 cm åben .. De tager nu mit vand som stadig ikke er gået .. kl 11 vil jeg bare så gerne presse men må ikke – JMD bliver ved med at sige , efter næste ve efter næste ve , hvis jeg ikke havde så ondt havde jeg lappet hende en , hvilket jeg også gjorde klart udtryk over for hende smiley Men da der er en kant der bliver ved med at falde ned må jeg ikke presse .. Kl 11.40 for jeg lov til at presse – helt hvor mange presveer jeg har ved jeg ikke .. Men jeg sys mange .. Kl 12.07 den 28 Marts 2010 kommer min dejlige dreng til verden smiley Men efter 20 min liggende hos mig begynder han desværre og knirke og han bliver taget med på P3 .. Far følger med op ..
Emil bliver vejet og mål på afdelingen , desværre uden jeg er der . Han vejer 3290 og er 52 cm smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min FB - bedre sent end aldrig :D
Kommentér på:
Min FB - bedre sent end aldrig :D

Annonce