{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

MEGET sen FB :o) {{forumTopicSubject}}

Heeeej tøser.

ja, nu er det ved og være nogle mdr. siden jeg fik Malik hele 9 mdr. - her til aften keder jeg mig lidt så tænkte i lige kunne få en fb

- Nå men Mandag d. 28 /9 kl 7 om morgenen, står op går ud og tisser og får virkelig nogle syge smerter i underlivet. tænkte nåe, det er nok bare nogle alvorlige plukveer, så jeg gør lærke klar, for hende aflevet ved DP. kører hjem, blir utrolig sløj. feber, opkast og rigtig rigtig mange smerter i underlivet - går i seng igen,sover et par timer, også kunne jeg ellers ike finde ro nogle steder, ringer kim hjem kl 13. og siger Jeg tror fanme du skal komme hjem, for inden 2 døgn vil jeg væde 100kr på du er far for 2 gang. kim kommer hjem med det samme, har så mange smerter jeg ingen ting kan, hverken tisse, spise, gå stå osv. kim kommer hjælper mig på toilet, og vupti der er der blod. ringer til fg. - nåååe, men du har nok bare nogle tegn på der er ikke er så længe igen. okay, siger jeg så. går i seng igen, kim henter lærke han for lavet aftens mad til dem, jeg siger til mine forædlre de må tage lærke så jeg kunne få lidt søvn for jeg var overbeist om det var nu !
- efter jeg har rendt op og ned af gulvet et par timer blir kl. 22 ringer til fg og siger jeg er i fødsel. - kom ind og bli tjekket det gør jeg så. for kørt en strimmel, taget urin prøve og blir sendt hjem med beskeden - du har bare blærebetændelse og jeg blev så sur, og siger til jm - hold kæft du er en kælling, og jeg vil væde med jeg kommer igen for jeg vidste jeg skulle føde.. nå for 2 panodiler, ligger mig i sengen og for og sove, kim når lige og falde i søvn så skriger jeg. nu køre vi fanme derind igen, og jeg kommer ikke med hjem igen, kim tager taske osv. i bilen da vi kommer derind er jeg 6cm åben - blir kørt på fødestuen, JM komemr og siger undskyld, jeg havde jo ret jeg skulle føde! -blir lagt i sengen men der sker ikke en skid, andet end jeg bare har ondt. pludselig får jeg så mange smerter jeg bare græder og græder og var slet slet ikke ved mig, kim siger jeg snakkede i tåger pga. smerter. får en epd. kl 3 - ligger mig til og sove, kl 6 blir jeg vækket af jm, hun skulle lige mærke, rejser mig derefter og går ud og tisser også skal jeg lige love for der kom gang i veerne, men ikke nok. for lagt drop. ligger mig og slappe af igen - kim ligger sig og sover lidt. kl 8 siger hun nu er vi nødt til og prikke vandet, det for hun gjort - jeg render lidt op og ned på gulvet, og kommer så på fødebriksen og pludselig så presser jeg bare uden og sige det til jm, pludselig siger kim øhm, Jm nu er der et hovede. jeg føder så en utrolig flot bobbel, kan ikke huske navnet på den men en rund kugle på str. med en lille fodbold. og hun sidder der med briller på og den fine boppel i hånden så siger kim hva, er der ikke noget barn ?.. jojo han kommer, jeg presser råber jeg så og jm panikker og springer den boppel udover sig selv. hehe, og vupti der kom en lille bitte dreng kl .09.09 d. 29.09.2009 :o) 2200gr og 46cm.
- Malik blir derefter kørt på børneafd. fordi han havde for lavt blodsukker og ikke havde fået nok nærring. han lå på børne afd. i 4dage m. sonde i de 2 af dem - vi bliver udskrevet lørdag og skal til kontrold mandag, hvor han igen bliver indlagt med guldsot og havde ikke taget nok på, vi kommer så hjem fredag igen.. - har aldrig i mit liv været så ked, lærke måtte ikke besøge os på børneafd. så jeg så hende kun fra lørdag til mandag morgen ! det var så sørgeligt og skulle sige farvel for jeg vidst evi skulle indlægges, for min sp havde sgat han var for gul da hun var der mandag morgen !

han er født 34+0 så 1½mdr for tidligt . den lille bebs..
var glad for fødslen med lærke men fanme ikk for malik's og ønsker ikke og få flere børn . har de 2 skønneste i verden, nu er det slut for mig :o)

den er lang undskyld :o)
stil gerne spørgsmål til mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGET sen FB :o)
Kommentér på:
MEGET sen FB :o)

Annonce