{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

min FB {{forumTopicSubject}}

klokken ca 02:00 vågner jeg med lidt uro i kroppen, og kan ikke falde i søvn, ligger ca et kvarter og så skal jeg altså bare tisse, når lige at rejse mig og så føles det bare som om jeg tisser i mine bukser, men det var bare vandet(; men havde ikke veer
ringer til FG klokken 02:30 og aftaler at jeg skal ringe om 2 timer ca,
men når knap nok at lægge på før mine veer kommer, i starten kommer de uden pause, men lidt efter kommer der godt nok 1½ min pause imellem dem, så ringer igen 5 min efter og siger vi altså kommer nu(;
klokken 3 ankommer jeg på FG og bliver undersøgt af den sødeste JM og er 3 cm åben og udslættet livmoder hals, kommer ind på fødestuen, og bliver tilbudt akupunktur, men takker nej,
så kommer hun ind med Klyx og jeg får det overstået, (mega svært med veer uden pause) kommer ind igen og står bare og ryster, så får jeg varmepude på mit lænd, men det bli´ver hurtig for stressende og for varmt til jeg kan overskue det.
kommer til at kaste min bræk bakke(den er tom) langt væk da det gør så forbandet ondt.
vælger så at lægge mig ned og når at lægge der i 10 min så får jeg presse trang, men er kun 7 cm åben, så gisper alt hvad jeg kan, og 10 min efter kan jeg ikke gispe mere, så bliver tjekket igen, og er fulgt åben nu så har åbnet jeg 3 cm på 10 min.
og så presser jeg ellers alt hvad jeg kan og klokken 05:19 Den 04/09 har jeg min dejlige lille dreng i mine arme(;

han er 51 cm lang og vejer 3420 gram
vi er kommet hjem efter 2 dage på patient hotellet(;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min FB
Kommentér på:
min FB

Annonce