min FB fra den 27/4/2010 {{forumTopicSubject}}
Lidt langt under vejs. Ups. hehe
Mandag: jeg snakkede meget med min kæreste hele dagen, for jeg havde nogle underlige plukveer, men jeg skulle til banko, der var jo mandag, så jeg tager afsted som jeg plejer ved 6 tiden(tøseaften)
Vi går igang med at spille og jeg ligger lidt mærke til klokken, omkring kl 20 har jeg allerede kun 9 min i mellem hver ve. Jeg spiller videre og der bliver pause. De andre spørger om jeg har ondt eller noget og jeg skulle ikke have sagt noget, så det var bare plukveer, for det troede jeg på det tidspunkt.
Vi bliver færdige og kører hjem hvor jeg så siger til Peter(min kæreste) at jeg har meget mere ondt og jeg tror det er nu. Vi venter til ca midnat og ringer efter svigermor og svigerfar, de skal passe Niklas mens vi er væk, og de henter ham. Min mor skulle med til fødslen igen, så hende ringede vi også efter. Da hun ankommer kunne jeg godt gå og stod stille under veerne, men ca 30 min senere kan jeg ingen ting, så vi ringer til FG og kører.
Da vi kommer på sugehuset kl 3,20ca, er jeg ca 3 cm åben. Jeg kommer i badekar i omkring 2 timer.
Lidt over 6 får jeg lagt en epidural blokade og vandet bliver tager ca kl 07,00 kl 09,30 går jeg i presseveer og 09,41 føder jeg Alex bandholst Knudsen, 54 cm og 4030gram
kører fra aalborg sygehus kl 12,30
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
min FB fra den 27/4/2010