{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

Endelig kom min FB :)) {{forumTopicSubject}}

Søndag d. 10/10-2010, 41+0:
Kl. 15 fik jeg løsnet mine fosterhinder og var 2cm åben. Allerede på vej ud af sygehuset kunne jeg mærke en smule smerte i underlivet.
Dette fortsatte resten af dagen og aftenen, men blev ikke til andet end hårde plukkeveer. Min mor og søskende kom om aftenen fra jylland, for nu var de utålmodige.

Mandag d. 11/10-2010, 41+1:
Kl. 03:00 ringede jeg til "Afsnit For Gravide" pga. jeg følte meget uro i kroppen og havde slet ikke sovet endnu. Jeg tumlede bare rundt i stuen og prøvede at få tiden til at gå.

Kl. 03:45 blev min forlovede og jeg hentet af min svigermor, og vi kørte op på sygehuset.

Kl, 05:00 blev jeg undersøgt, og var stadig kun 2cm åben. Jeg blev tilbudt at blive der og få noget morfin til at sove på, men jeg ville hellere hjem, så fik et par panodiler med.

Kl. 08:00 gik jeg i bad, og fik vækket de andre.

Kl.. 11:15 kunne jeg mærke noget underligt mellem mine ben. Vandet var gået. Det kom desværre ikke kun på én gang, næh, det fortsatte helt til jeg blev indlagt.

Kl. 13:00 blev jeg indlagt og fik kørt en CTG scanning (en strimmel). Alt så fint ud.

Kl. 15:30 begyndte vi at snakke om at komme over på fødegangen da jeg nu var 4cm åben, og mine veer var begyndt at tage til så småt.

Kl. 16:00 blev jeg kørt på fødegangen med meget hårde veer. Jeg lå i min egen lille verden med lukkede øjne og var ikke til at komme i kontakt med. Vi snakkede om jeg ville i karbad, og det sagde jeg ja til, men da det kom til stykket var jeg ikke "frisk" nok til at få lavmang (staves.)

Kl. 18:20 begyndte mine presseveer og jeg begyndte at komme til mig selv igen. Man kunne ihvertfald komme i kontakt med mig, og jeg kan huske alt fra presseveerne. Dette kunne jeg ikke fra veerne, INTET.

Kl. 18:45 fødte jeg min vidunderlige søn Tobias. Han vejede 4380g og var 52cm. Han blev lagt på min mave og vi lå og nussede.

Kl. 19:00 blev han "taget" fra mig, da jeg var flækket rigtig meget. Jordemoderen var studerende og kunne ikke rigtig finde ud af hvor meget jeg skulle syes, så de tilkaldte en masse andre læger og sygeplejersker. De var i tvivl om de kunne sy mig eller om jeg skulle på operationsstuen i fuld narkose. Men de prøvede. Min yderste ringmuskel var flækket, og så var jeg flækket flere forskellige steder både ind- og udvendig. Jordemoderen havde bedøvet mig rigtig godt, ud over det sidste sted de syede mig, der måtte jeg skam knibe øjnene sammen selvom jeg lå med lattergas skruet op på 50 hvor den normalt kun er på 30 under en fødsel.

Kl. 21:00 var jeg færdig med at blive syet og 5min efter kom min far, hans kæreste og min søster ind af døren med gaver, champagne og kransekager til os :))

- Håber ikke den blev for lang???? hihi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig kom min FB :))
Kommentér på:
Endelig kom min FB :))

Annonce