22. apr 2008 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 62 Svar: 402
py ha en forfærdelig nat. lidt langt {{forumTopicSubject}}
Ja jeg havde den værste nat i nat.
I går aftes kl 22 begyndte jeg lige pludselig at bløde ret voldsomt (Jeg var ellers holdt op med at bløde efter fødslen for et par dage siden.)
Ringer da til vagtlægen som gerne vil have mig ind en tur og tjekkes. mine forældre kommer og vi får pakker lille pigen godt ned og kommer afsted, imens farmand bliver hjemme ved den store.
Bliver undersøgt af vagtlægen ved at hun mærker på min mave og konstatere at min livmoder ikke har trukket sig ordentligt sammen. og jeg har feber.
Hun sender mig akut til gynækologisk på skejby hvor vi er ved 1 tiden.
der kommer en læge og undersøger mig nedefra (av av av) de finder ud af at der højest sandsynligvis sidder noget tilbage i livmoderen, så jeg skal have en udskrabning. Jeg får givet lille pigen lidt mad inden jeg bliver kørt ned på OP og afleveret hende til mormor og morfar.
Da jeg bløder rigtig rigtig meget vil de ikke vente til jeg har været fastende i 6 timer (mangler ½ time) så de ligger en rygblorkade. der går det egentlig først op for mig hvor slemt det er.
De bliver færdige og det viser sig der sad en del moderkage tilbage fra fødslen.
da kl er 11 er vi på vej hjem igen men sikke en nat. py ha
havde lige brug for at fortælle det.
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 62 Svar: 402
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
da jeg fik sophia..... gik det fint da jeg kom hjem .. men på 4 dagen da vi var taget i føtex, stod jeg midt i føtex da det vare væltede ud af mig !
blev hentet babu babu og kom ind og fik osse den klamme væmmelige undersøgelse for neden for så bageftr at ryge direkte ned til udskrabning
det var osse rester fra moderkagen !
rigtig god bedring til dig og tag den lidt med ro de næste par dage
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 62 Svar: 402
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
da jeg stod der og det bare løb ud ... kiggede jeg ned af mig selv og tænkte ... tisser jeg i bukserne ? men der var blod overalt... prikker min kæreste og siger stille og roligt... måske skal jeg på skadestuen ?
han ligner et lagen og ringer straks 112 .....
en sød sælger fra sonofon hjælper ham med at sige han skal bede om en kørsel 1 og render osse fra sin biks ud for at hente falck folkene ....
jeg stod pænt der med min lille nye bebs på armen .... og havde det vel fint da de kom ind ..... straks skulle jeg ligge mig og så gik det stærkt med drop osv.... hehe
men det er bestemt ikke nogen sjov ting og håber du har fået det lidt bedre og husk at få snakket med folk om det for det kan godt være noget af et chok
py ha en forfærdelig nat. lidt langt