{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

FB {{forumTopicSubject}}

Ja Puha... Termin var den 06/02-11 men men den 31/12-10 vågende jeg kl 4.45 med veer, men slog det lidt hen igen og lage mig til at sove igen, med tanken at det nok ville gå i sig selv.
Jeg vågner igen kl ca 6 hvor vores søn er ved at vågne også, vi står op og jeg køre ham i dagpleje, veerne er stadig det samme og er med ca 3mins mellem rum, vælger så at ringe til FG og de siger jeg skal komme der ind. Jeg kommer der ind og bliver undersøgt og får beskenden: du er 4cm åben.
Jeg ringer hjem til manden og får ham fortalt at jeg skal føde, og det nok blev idag.
Jeg køre hjem og får hentet vores søn, køre ham ned til mine svigerforældre og vi får pakket ting til sygehuset og så afsted.
Da vi ankommer, kommer vi ind på en fødestue, vi når og være der i ca 45min så går vandet, havde efterfølgende en alm. ve og 3 pres veer og ude var han, fra vandet gik til han var ude gik der 26min.
Så vores lille prins er født i uge 34+5 så han har fået en lidt hård start på livet.
Vi er indlagt på P3 på kolding sygehus og der skal vi være et godt stykke tid endnu.
Han ligger pt i kuvøse med sonde, ilt, luft og ligger i drop. han har det godt og er rimelig stabil.. men det er ret hårdt det hele.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FB
Kommentér på:
FB

Annonce