{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.496 visninger | Oprettet:

Hvor lang tid efter man er sat i gang? {{forumTopicSubject}}

Så blev min veninde sat i gang i dag. Hun fik 2 stikpiller og er kommet hjem og har fået lov at sove hjemme og skal derud igen i morgen tidlig kl.8. Hun siger at hun godt kan mærke at de virker. Hvor lang tid kan man så regne med at der ca vil gå til hun føder?

Hvor lang tid plejer det at tage fra man har fået stikpillerne ca.? og kan de gøre det hele eller skal man have gjort andet? spørger bare fordi jeg intet aner om det

nævner lige at hun bliver sat i gang 14 dage før normal termin fordi hun tager medicin mod epilepsi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang tid efter man er sat i gang?
  • #1   16. sep 2008 med min søster gik der 10 timer fra første pille var lagt op og til baby var ude (hun var 2 gangs fødende) fra veer startede til hun var ude gik der 5 timer.

ved første fødsel havde hun veer i 6½ time og så var bebs ude...

så hun er hurtigt fødende så det håber jeg også at jeg bliver smiley

• #2   16. sep 2008 jeg blev sat igang onsdag den 13.08 kl 14.00 og fødte torsdag den 14-08 kl 10.29

• #3   16. sep 2008 Jeg blev sat i gang med en stikpille, torsdag kl.20.00 og fødte næste morgen kl.7.03, men er så også anden gangsfødende... og var gået 16 dage over tid...

• #4   16. sep 2008 de siger jo at det tager 6 timer fra første pille er lagt op til at den skulle begynde at virke ellers får man en ny pille lagt op....og den skal jo nu blødgøre livmoderhinden og derefter en alm fødsel...da jeg blev sat igang fik jeg afvide at 1 døgn ved 2 gangs fødende og 2-4 døgn ved første gang... min fødsel tog fra første pille var lagt op til lille pigen var ude ca 7 timer, men det var også hårt og gjorde sindsygt undt...jeg gik i fødsel og var åbnet 3 cm kl 19.05 og 19.25 åbnet 10 cm og 2 presveer, så var hun ude kl 19.29....så det er meget forskelligt , hvordan man reagere på pillerne....

• #6   16. sep 2008 Min kusine fik lagt hendes første stikpiller om søndagen, og fødte først om onsdagen!! Så der var lang vente tid, med 4 stikpiller hver dag!!

Kommentér på:
Hvor lang tid efter man er sat i gang?

Annonce