{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.929 visninger | Oprettet:

Hvor mange er for mange? {{forumTopicSubject}}

Ja, sikke jeg opretter tråde i øjeblikket!.. Håber I kan bære over med mig smiley

Jeg skal jo forhåbentlig snart føde.
Planen har hele tiden være at faderen skulle med samt min mor. Og jeg har været lidt ked af det over det, da min mor fungerer vildt dårligt under pres, og faderen jo ikke er der for min skyld. Jeg har gerne ville have min søster med, men det har været lidt umuligt grundet hendes lille datter, og det faktum at man ikke kan planlægge en fødsel..

Min gode veninde har derfor tilbudt at tage med, hvilket jeg er virkelig glad for! Jeg har ikke turde spørge hende, så blev noget lykkelig da hun foreslog det.

Nu har min søster så tilbudt også at komme med. Jeg er jo gået noget over tid, og i øjeblikket har hendes mand ferie, så han kan sagtens tage sig af datteren, undervejs - fryseren er fuld af mælk smiley

det sidste stykke tid har min plan været at faderen nok ville blive bedt om at bruge noget af tiden i venteværelset, da jeg pt. ikke kan rumme ham, og min mon vil nok holde sig en del i baggrunden.

Men er det for mange mennesker at have med til en fødsel? Hvor mange har I haft med, og har det været FOR mange?..

Jeg kunne sagtens tage en snak med min mor, om at hun kun er med på sidelinien, og måske endda tager sig lidt rigeligt rygepauser, men jeg ved ikke om der så alligevel bliver for mange folk inde på fødestuen?..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange er for mange?
  • #1   11. jul 2011 Min mand var nok, jeg ville ikke bryde mig om at have flere med.. smiley

    Hvis din mor ikke er god under pres, så lad være med at tage hende med.. Det eneste der er vigtigt, er hvem du har brug for.. Skulle det ikke være min mand, havde jeg taget min søster med.. smiley


  • #2   11. jul 2011 Jeg havde kun min mand med og det synes jeg var nok.. Der ville ikke ha været noget at ta sig til for nogen andre, andet end at kigge på eller snakke.

    Når jeg engang skal ha nr 2 skal jeg heller ikke have andre med end min mand.


  • #3   11. jul 2011 Jeg havde min mand, mine forældre, min farmor og min faster med. Jeg lå 15 1/2 time med veer så det var rart at have nogle omkring mig

  • #4   11. jul 2011 mener man må have dem med man vil bare de ik står i vejen for jordmoren

  • #5   11. jul 2011 Da jeg fødte min søn, havde jeg mine to søstre med & min mor, jeg synes det var rigtig rart! Os fordi min mor holdte sig i baggrunden.

    Her anden gang havde jeg faren til min datter med & igen min mor smiley
    Igen var jeg tilfreds med kun af have de to med, men min fødsel tog heller ikke al' verden tid & den var nem smiley tror det er smag & behag!

    Synes du skal tænke dig rigtig godt om, tænk din søster har stået det igemmen, så hun ved hvad du skal gå igennem. & hvis din mor holder sig i baggrunden er det altså rart & ha " backup " med smiley


  • #6   11. jul 2011 til min søns fødsel var han far min svigermor og min søster med men svigermor og søster sad hele tiden i det rum vi var mens jeg havde veer hun kom ikke med ind på fødestuen sys det var rart min søster var med da jeg havde veer i 29 timer og hun så ku tage lidt over så kæresten ku sove lidt men her når jeg skal føde til oktober blir det KUN mig og kæresten og ville jeg egentlig os ønske det havde været sidst selvom de ikke rigtig var med inde men sys bare det er noget jeg og kæresten skal ha sammen og ingen andre:)

  • #7   11. jul 2011 Elsker,
    ja, jeg må have alle dem med jeg vil.

    Men jeg tænker bare at rummet bliver lidt "fyldt" og at det måske kan virke voldsomt.. Samtidig skal de jo heller ikke gå i vejen for hinanden..

    Altså, jeg vil jo nok ende med at bede faderen forlade rummet, og så ville det være min mor, søster og veninde der er der.. Hvor min mor ikke vil være så fremtrædende..

    Jeg ved bare ikke om det er lidt for mange, eller om det er fint..?

    Jeg vil jo nødig at de dels går i vejen for hinanden eller JM, eller at jeg føler at lokalet er proppet med folk..


  • #8   11. jul 2011 jeg har til tre af mine fødsler haft , udover min mand, min voksne nevø med ( hvis man er voksen som 15 årig...gggg....for det var han til den første fødsel ) han tog billeder , til min sidste fødsel af Anton havde jeg 2 af mine døtre med på hhv 12 og 15 år, og det var ikk for mange ovehovedet.
    min nevø riggede også hele fødestuen til med kameraer og lamper uden et eneste surt ord fra jordemoderen - det var vist mere mig der syntes han var lidt pinlig med alt sit udstyr - men billederne blev fantastiskeså.....

    når jeg føder kan man egentlig holde fest på fødestuen bare jeg ikke skal danse smiley det rager mig en høstblomst hvem der er der og hvorfor de er der bare de LADER MIG VÆRE :-))))

    Tag dem med du har lyst til og lav evt en aftale om at hvis du ikk syns om det så skal de gå med et smil smiley det er en fantastisk oplevelse at dele med nogen man holder af også selv de ikke lige er ens mand.


  • #9   11. jul 2011 hov det var forøvrigt meningen til antons fødsel at alle mine 3 piger skulle med + deres faster men faster kunne ikke den dag fødslen fandt sted og min ældste datter var desværre på skiferie -

  • #10   11. jul 2011 JEG VAR ALENE.. OG VED DEN ANDEN HAVDE JEG EN MED.!
    nu ved vi jo ikk hvilket sygehus, hvor store deres rum er, hvis det er småt så det mange, ellers er det vel fint, du slal føle dig tilpas, ville nok genoverveje min veninde.!


  • #11   11. jul 2011 Jeg er mor,
    min veninde er den sidste jeg ville genoverveje. Hun har været med hele tiden, og hjulpet mig gennem min graviditet, selvom det har været rigtig svært for hende.
    Hun har virkelig været en stor støtte for mig, og jeg blev meget glad da hun tilbød at være med.

    Det jeg overvejer er om jeg skal takke ja til min søster, og så snakke med min mor om at træde i baggrunden (hvilket i forvejen er min klare forventning til hende)..

    Bonnie,
    det lyder jo som om det har fungeret rigtig godt for dig med så mange. Det er jeg glad for at høre.


  • #12   11. jul 2011 Jeg havde min kæreste, min forældre og min ældste bror med . Og syntes det var rart de kunne afløse hinanden lidt.

  • #13   11. jul 2011 Da jeg fødte Nena havde jeg min Mor, Mormor, Lillebror og hans kæreste mens jeg åbnede mig.. da jeg kom på briksen var min mor og lillebror der (: Og tror som ikke det havde været stor forskel hvis der var en mere ? jeg var travl optaget ?

  • #14   11. jul 2011 JM ka jo altid bede dem gå ud hvis det bliver for meget.

  • #15   11. jul 2011 jeg havde både min kæreste, en veninde og min svigermor med.. det var meningen det bare skulle være mig og kæresten men ja sådan ble det ik hihi

  • #16   11. jul 2011 under min fødsel i esbjerg snakkede vi om det og hun sagde at man måtte medbringe hele ens familie hvis man ville de måtte bare ikke gå i vejen... ja hun nævnte at nogen muslimske familier havde alle med også oldemor osv børn og sådan og de sad op til 20 mennesker og der blev hygget og sunget og sådan var det bare så tror ikke der er begrænsninger...

  • #17   11. jul 2011 Jeg havde kun min kæreste med, og jeg syntes det var fint, jeg ville ikke have flere med..

    Min fødsel endte dog i akut kejsersnit, så pludselig var der pænt mange på stuen


  • #18   11. jul 2011 Jeg skal ikke have andre end min kæreste med. Har ikke født før, men jeg føler ikke for at have andre end ham med.

  • #19   11. jul 2011 Jeg havde kun mine børns far med.
    Men min familie bor også på sjælland,


  • #20   11. jul 2011 jeg havde kun manden med .. og der skal heller ikk flere med næste gang .. jo så skulle det være en for at tage billeder - men har jo ikk nogen fra første så tror ikk jeg skal have nogen fra nummer to . andet moder kagen ..

  • #22   11. jul 2011 Min kæreste var med, jeg har den opfattelse at mig og kenny skabte ham uden vores forældre eller andre på sengekanten, så synes det skulle være en lige så intim oplevelse for os at få ham til verden smiley

    vi kunne så heller ikke være flere på stuen da der skulle 6 person til at tage imod vores lille baby udover os selv smiley


Kommentér på:
Hvor mange er for mange?

Annonce