5. nov 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Hvor mange er for mange? {{forumTopicSubject}}
Ja, sikke jeg opretter tråde i øjeblikket!.. Håber I kan bære over med mig
Jeg skal jo forhåbentlig snart føde.
Planen har hele tiden være at faderen skulle med samt min mor. Og jeg har været lidt ked af det over det, da min mor fungerer vildt dårligt under pres, og faderen jo ikke er der for min skyld. Jeg har gerne ville have min søster med, men det har været lidt umuligt grundet hendes lille datter, og det faktum at man ikke kan planlægge en fødsel..
Min gode veninde har derfor tilbudt at tage med, hvilket jeg er virkelig glad for! Jeg har ikke turde spørge hende, så blev noget lykkelig da hun foreslog det.
Nu har min søster så tilbudt også at komme med. Jeg er jo gået noget over tid, og i øjeblikket har hendes mand ferie, så han kan sagtens tage sig af datteren, undervejs - fryseren er fuld af mælk
det sidste stykke tid har min plan været at faderen nok ville blive bedt om at bruge noget af tiden i venteværelset, da jeg pt. ikke kan rumme ham, og min mon vil nok holde sig en del i baggrunden.
Men er det for mange mennesker at have med til en fødsel? Hvor mange har I haft med, og har det været FOR mange?..
Jeg kunne sagtens tage en snak med min mor, om at hun kun er med på sidelinien, og måske endda tager sig lidt rigeligt rygepauser, men jeg ved ikke om der så alligevel bliver for mange folk inde på fødestuen?..
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
Hvis din mor ikke er god under pres, så lad være med at tage hende med.. Det eneste der er vigtigt, er hvem du har brug for.. Skulle det ikke være min mand, havde jeg taget min søster med..
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Når jeg engang skal ha nr 2 skal jeg heller ikke have andre med end min mand.
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 439
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Her anden gang havde jeg faren til min datter med & igen min mor
Igen var jeg tilfreds med kun af have de to med, men min fødsel tog heller ikke al' verden tid & den var nem tror det er smag & behag!
Synes du skal tænke dig rigtig godt om, tænk din søster har stået det igemmen, så hun ved hvad du skal gå igennem. & hvis din mor holder sig i baggrunden er det altså rart & ha " backup " med
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
ja, jeg må have alle dem med jeg vil.
Men jeg tænker bare at rummet bliver lidt "fyldt" og at det måske kan virke voldsomt.. Samtidig skal de jo heller ikke gå i vejen for hinanden..
Altså, jeg vil jo nok ende med at bede faderen forlade rummet, og så ville det være min mor, søster og veninde der er der.. Hvor min mor ikke vil være så fremtrædende..
Jeg ved bare ikke om det er lidt for mange, eller om det er fint..?
Jeg vil jo nødig at de dels går i vejen for hinanden eller JM, eller at jeg føler at lokalet er proppet med folk..
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
min nevø riggede også hele fødestuen til med kameraer og lamper uden et eneste surt ord fra jordemoderen - det var vist mere mig der syntes han var lidt pinlig med alt sit udstyr - men billederne blev fantastiskeså.....
når jeg føder kan man egentlig holde fest på fødestuen bare jeg ikke skal danse det rager mig en høstblomst hvem der er der og hvorfor de er der bare de LADER MIG VÆRE :-))))
Tag dem med du har lyst til og lav evt en aftale om at hvis du ikk syns om det så skal de gå med et smil det er en fantastisk oplevelse at dele med nogen man holder af også selv de ikke lige er ens mand.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
nu ved vi jo ikk hvilket sygehus, hvor store deres rum er, hvis det er småt så det mange, ellers er det vel fint, du slal føle dig tilpas, ville nok genoverveje min veninde.!
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
min veninde er den sidste jeg ville genoverveje. Hun har været med hele tiden, og hjulpet mig gennem min graviditet, selvom det har været rigtig svært for hende.
Hun har virkelig været en stor støtte for mig, og jeg blev meget glad da hun tilbød at være med.
Det jeg overvejer er om jeg skal takke ja til min søster, og så snakke med min mor om at træde i baggrunden (hvilket i forvejen er min klare forventning til hende)..
Bonnie,
det lyder jo som om det har fungeret rigtig godt for dig med så mange. Det er jeg glad for at høre.
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Min fødsel endte dog i akut kejsersnit, så pludselig var der pænt mange på stuen
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 532
Men min familie bor også på sjælland,
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
vi kunne så heller ikke være flere på stuen da der skulle 6 person til at tage imod vores lille baby udover os selv
Hvor mange er for mange?