Er det mine følelser der er noget galt med?? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg fik d 19/7 pks Jeg havde glædet mig meget til selve forløbet. og specielt det efterfølgende forløb hvor min kæreste og jeg rigtig skulle nyde det efterfølgende døgn på barsel. Selve fødslen gik super godt. Vi kom over på barsel, og det er jo det fedeste øjeblik hvor man bare er totalt lykkelig og man kan se at ens kæreste er vildt lykkelig for dette lille vidunder. Men da han så var på vej ind til mig næste morgen, hvor vi begge havde regnet med at vi skulle nyde hinanden og vores lille datter i nogle timer inden vi skulle hjem, og også fordi at jeg endnu ikke rigtig var kommet op at gå endnu. Men nej sådan gik det ikke, allerede kl 7 blev jeg smidt ud. Jeg føler at denne huggelige og helt vidunderlige stund gik alt alt for hurtigt, og at jeg ikke fik nydt den nok. Nå jeg sidder og tænker tilbage på det, kommer jeg til at hyle, og specielt når jeg ser på billederne fra dagen, hvor min kæreste står og smiler med vores lille vidunder i armene. Dette inlæg har kostet mig mange tåre. kæresten spørger heletiden om hvorfor jeg græder så tit men ved virkelig ikke hvad jeg skal sige.
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 28
2. den omvæltning det er at blive forældre, og starte det hele i trygge omgivelser, som du jo ikke fik, når i nærmest blev smidt ud af afdelingen. Mon ikke den hyggelige tid først rigtig begynder nu, hvor i er kommet hjem, og skal til at starte en hverdag op???
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 3 Emner: 24 Svar: 85
mar 2008
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 28
Men jeg har jo ikke den store erfaring indenfor området, det er bare sådan min logiske sans fortæller mig
mar 2008
mar 2008
Er det mine følelser der er noget galt med??