{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.824 visninger | Oprettet:

Er det mine følelser der er noget galt med?? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg fik d 19/7 pks Jeg havde glædet mig meget til selve forløbet. og specielt det efterfølgende forløb hvor min kæreste og jeg rigtig skulle nyde det efterfølgende døgn på barsel. Selve fødslen gik super godt. Vi kom over på barsel, og det er jo det fedeste øjeblik hvor man bare er totalt lykkelig og man kan se at ens kæreste er vildt lykkelig for dette lille vidunder. Men da han så var på vej ind til mig næste morgen, hvor vi begge havde regnet med at vi skulle nyde hinanden og vores lille datter i nogle timer inden vi skulle hjem, og også fordi at jeg endnu ikke rigtig var kommet op at gå endnu. Men nej sådan gik det ikke, allerede kl 7 blev jeg smidt ud. Jeg føler at denne huggelige og helt vidunderlige stund gik alt alt for hurtigt, og at jeg ikke fik nydt den nok. Nå jeg sidder og tænker tilbage på det, kommer jeg til at hyle, og specielt når jeg ser på billederne fra dagen, hvor min kæreste står og smiler med vores lille vidunder i armene. Dette inlæg har kostet mig mange tåre. kæresten spørger heletiden om hvorfor jeg græder så tit men ved virkelig ikke hvad jeg skal sige.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det mine følelser der er noget galt med??
  • #1   27. jul 2011 nej jeg tænker at det ikke er dig, som den er gal med. 1 er alle de hormoner, som du stadig har i kroppen.
    2. den omvæltning det er at blive forældre, og starte det hele i trygge omgivelser, som du jo ikke fik, når i nærmest blev smidt ud af afdelingen. Mon ikke den hyggelige tid først rigtig begynder nu, hvor i er kommet hjem, og skal til at starte en hverdag op???


  • #2   27. jul 2011 Det her er så barn nr 3 så det er jo ikke noget nyt i den forstand

  • #3   27. jul 2011 Ved ikke om det hele bare gik for stærkt, om mine forventninger var for høje, eller om det bare er mig der er underlig at jeg kan hyle over det.

  • #4   27. jul 2011 altså om det er barn nr 1 eller 3, så skal der jo alligevel lige nogle dage til for at fordøje omvæltningen, og jeg synes da også det var ret hurtigt i bare blev smidt ud, og tænker, at det nok har været fordi det har gået for stærkt.

    Men jeg har jo ikke den store erfaring indenfor området, det er bare sådan min logiske sans fortæller mig smiley


  • #6   27. jul 2011 ja jeg ville ønske at det var gået i et andet tempo. Det der første døgn plejer at være noget helt specielt syntes jeg, hvor kæresten og jeg rigtig hygger oz sammen og med den lille. det føler jeg knap at vi nåede den her gang...

  • #9   28. jul 2011 Jeg håber ihvertfald bare at det snart bliver bedre. Men hormonerne gør nok stadig meget.

Kommentér på:
Er det mine følelser der er noget galt med??

Annonce