{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

Kaya's vej til verden. {{forumTopicSubject}}

Jeg havde jo haft en masse plukveer/veer som ikk gav en skid i en lang periode så jeg droppede at føde hjemme og ringede til Roskilde sygehus for at høre om de kunne hjælpe mig på en eller anden måde, det var så tirdag d. 2. aug. dagen før min termin, jeg var fuldstendigt udkørt, så jeg blev bedt om at komme ind til tjæk og for at få noget at slappe af på. Jeg kom der ind og blev undersøgt, havde 1½ cm lmh og var 1 cm åben, jm lavede hindeløsning og åbnede mig yderligere 2 cm så jeg var 3cm åben. De sagde at de ville drøfte min jounal om onsdagen, om de evt kunne sætte mig igang. Men det kunne de ikk, da de ikk havde tid til det før fredag, så jeg fik en tid fredag. kl 12. Jeg fik om tirsdagen et skud morfin i låret og en va´rmepude på maven også blev jeg eller puttet i seng. Jeg sov der til Onsdag (termins dagen) Om onsdagen kom jeg så hjem efter at have fået en tid fredag til igangsættelse.

Fredag:

kl. 11:45 ankommer vi til G73 (afsnittet for gravide) bliver henvist til venteværelset.

kl. ca 13 bliver vi hentet ind, jeg får kørt CTG i ca 30 min.

kl. 13:30 ca, får jeg at vide at de ik kan tage vandet som lovet da fg er fyldt. Men at jeg kan få en stikpille isteden.

kl. 14:15 bliver stikpillen lagt og jeg kørt CTG i 1 time, har her en del ve aktivitet.

kl. 15:15 begynder der at komme veer som gør ondt. føler ikk at der er så lang tid mellem dem.

kl. 16:16 går vandet i en skylde. (stadig ingen fødestue ledig eller fødsels jm) jeg er nu 5 cm åben og ingen lmh veerne tager utrolig meget til og jeg har stort set ingen pause mellem dem.

kl. ca 16:45 bliver der en fødestue og fødsels jm klar og bliver kørt til fg (samme etage, så det tog ca 1-2 min at køre der over) jeg begyndte at få presseveer på vejen og kan ikk modstå at presse. jeg presser ind af døren og jeg får kastet mig over i en fødselsseng i en presseve. der er stadig ingen pauser mellem dem.

kl. 18:07 bliver hovedet og krop "skudt" ud i 1 presseve.

Kaya bliver målt og vejet nogen timer efter.

3310g og 52cm lang.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaya's vej til verden.
Kommentér på:
Kaya's vej til verden.

Annonce