{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  41+3
  • #2   16. okt 2011 jeg blev sat igang 41+3 d. 1 okt 2011 i herning

    De tjekker indvendigt hvor meget du har åbnet dig og gir en stikpille hvis ikke de kan prikke hul på vandet..

    jeg var en "finger" åben og fik en stikpille kl 8:30 kl 15:30 kunne de prikke hul på vandet og min søn blev født d. 2 okt 00:54

    hvis man fortsat ikke er åbnet nok når du kommer til andet tjek(der hvor de tog vandet) får man en stikpille mere og skal komme næste morgen til tjek hvis ikke der sker noget inden.



  • #3   16. okt 2011 de kørte self kurve hver gang man er til tjek

  • #5   16. okt 2011 jeg var ikke til nogen undersøgelse skulle blot møde til igangsættelse

    jeg nåede lige ind under den nye 41+3 regel i herning


  • #7   16. okt 2011 skal føde i herning, er spændt på hvad de vil gøre

  • #8   16. okt 2011 Jeg fødte for et år siden i herning (dengang hed det 42+0 før der blev gjort noget) Jeg mødte ind til igangsættelse kl 9 onsdag morgen hvor jeg fik kørt en kurve (fik jeg faktisk hele dagen da hans hjertelyd var meget svingende), også blev jeg tjekket indvendig. Jeg var lukket som en østers og fik derfor lagt en stikpille. Kl 18 skulle jeg tjekkes igen og der var ingen forandring overhovedet så fik pille nummer to og blev sendt hjem og skulle så komme kl 9 næste morgen og have pille nummer 3 hvis der stadig intet skete. Det gjorde der heldigvis og jeg fødte torsdag aften.

    Men jeg fik af vide at min JM at de må prøve med stikpiller i 5 dage før de skal prøve noget andet (om det er lavet om ved jeg ikke, men håber jeg)..

    Jeg håber du går i fødsel af dig selv og at det hele bare kommer til at gå godt smiley Held og lykke med det hele når du kommer så langt.


  • #9   16. okt 2011 hvis du skal føde i herning forstår jeg ikke du ikke blir sat igang imorgen da du jo er over 41+3 som den nye regel i herning siger.. Normalt sætter de ikke igang i weekenderne men da der var alt for mange igangsættelser mandag og jeg var 41+3 lørdag blev jeg sat igang der.

    Held og lykke med det når du kommer dertil :):)


Kommentér på:
41+3

Annonce