1.370 visninger
|
Oprettet:
Nu hvor tiden sig nærmer {{forumTopicSubject}}
Kender I så følelsen af at kunne blive helt panisk over at tro man har glemt en eller anden helt vital ting..
For bare en måned siden kunne jeg lægge hovedet på blokken og sværge ved min mors liv at alt var klart til lillefisen, men nu hvor der kun er 14 dage til, så må jeg erkende jeg tvivler
Hvad jeg mangler aner jeg ikke, men er sikker på jeg har glemt noget, er jo ikke 100% perfekt, men mon ikke det går så længe jeg har bleer, barnevogn og lidt tøj
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Når I har ham hjemme, kommer du sikkert i tanke om tusinde ting, som ville gøre hverdagen lidt lettere
Men så har I også en god anledning til at komme lidt ud, hvilket kan være rart i starten.
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
men nervøs kender jeg godt følelsen af *G* gal jeg var ved at skide af panik om sødangen da vi afleverede hunden hos et vennepar da jeg viste næste gang vi ser ham så er vi forældre... og mandagen gik med undersøgelser osv - men om aften sad jeg bare og kiggede på uret og var skide nervøs - men ikk fordi jeg ikk troede vi var klar eller noget. men om de nu havde det godt alligeve.
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
Nu hvor tiden sig nærmer