{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Nu hvor tiden sig nærmer {{forumTopicSubject}}

Kender I så følelsen af at kunne blive helt panisk over at tro man har glemt en eller anden helt vital ting..
For bare en måned siden kunne jeg lægge hovedet på blokken og sværge ved min mors liv at alt var klart til lillefisen, men nu hvor der kun er 14 dage til, så må jeg erkende jeg tvivler smiley
Hvad jeg mangler aner jeg ikke, men er sikker på jeg har glemt noget, er jo ikke 100% perfekt, men mon ikke det går så længe jeg har bleer, barnevogn og lidt tøj smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu hvor tiden sig nærmer
  • #2   30. nov 2011 Bleer, puslebord og lidt rent tøj, så er I godt dækket ind smiley

Når I har ham hjemme, kommer du sikkert i tanke om tusinde ting, som ville gøre hverdagen lidt lettere smiley
    Men så har I også en god anledning til at komme lidt ud, hvilket kan være rart i starten.

• #3   30. nov 2011 Ja vi havde de sådan normale ting hjemme og klar - havde en liste som jeg gik ud fra og så måtte småtingene kommer efter vi kom hjem smiley

men nervøs kender jeg godt følelsen af *G* gal jeg var ved at skide af panik om sødangen da vi afleverede hunden hos et vennepar da jeg viste næste gang vi ser ham så er vi forældre... og mandagen gik med undersøgelser osv - men om aften sad jeg bare og kiggede på uret og var skide nervøs - men ikk fordi jeg ikk troede vi var klar eller noget. men om de nu havde det godt alligeve.

• #4   30. nov 2011 Nu venter jeg nr 3. Og jeg har stadig den følelse. Så ved ikke om den nogensinde forsvinder. smiley

• #5   1. dec 2011 har det på samme måde.. har ogs gået de sidste mange uger og sagt at nu var alt klar.. men så forleden slog det mig.... vi mangler da et ekstra puslebord. vi har et stprt 2 etagers hus, så skal da bruge et nedenunder også...hehe.. så det kal vi hente i morgen ...og så har jeg gennemgået alt tøjet..igen igen og ups... mangler da kort ærmet bodyer...hmm så er alligevel ik helt klar.. :0)

• #6   1. dec 2011 ej vil gerne have et ordetlig sted og stå og pusle... det er trods alt et sted vi skal bruge meget hver dag... ;0)

Kommentér på:
Nu hvor tiden sig nærmer

Annonce