{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

FB for Diana. {{forumTopicSubject}}

eller så kort som det kan lade sig gøre....

Det hele starter med en rolig nat mellem lørdag og søndag hvor jeg er vågen som så tit før ved og skulle tisse og samtidig har ondt men ikk noget jeg bider mærke i...

så kl 6:30 søndag morgen kommer vores dejlige søn ind og vækker os som altid dog kan jeg mærke at jeg har død ondt med mellemrum men turde slet ikk tro på der var noget pga af 3-4 falske alarmer før...

ringer dog alligevel til både fg og familie så vores søn kan blive passet...

vi ender på fg kl. 8.50 og bliver undersøgt og hallo 3cm åben.... hurra tænker jeg og begynder og hyle.....

kommer på fødestue og i badekar som ønsket... har en rigtig sød jm og en nystuderene på stuen ud over min mand og min far som skulle være med...

badekaret er rart dog hjælper det ikk på mine smerter som jeg håbede...
kl 10.00 bliver jeg igen undersøgt og er 5 cm åben... veerne er nærmest uoverskuelige og havde lyst til og hoppe ud af vinduet.....

10.24 bliver jeg igen undersøgt og er 8 cm åben kommer op af badekarret og egenligt kun liiie for og få taget fostervandet. herfra går det rigtig stærkt ermed det samme efter vandafgang 10 cm åben... og når ikk tilbage i karret da første presseve kommer og prinsessens hovede allerede da er ude... jm når knap og følge med for liie derefter kommer 2 presseve og svup der kom kroppen.... da er kl 10.36...

så da min lille pige endelig besluttede sig for og ville ud så sku det også gå stærkt sys hun...
født: 8 januar 202 pige sascha.

2890 g og 50 cm lang...

en dejlig nem pige som både spiser og sover godt...
billeder kommer straks...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FB for Diana.
Kommentér på:
FB for Diana.

Annonce