min FB - langt om længe :) Lang {{forumTopicSubject}}
Lørdag d. 10. Marts tuller vi rundt hjemme og små hygger med at rydde op og gøre lidt rent. Vi ventede på et venne par og deres børn som kulle komme og spise og hygge efterfølgende. Mens jeg laver maden gik jeg pludselig igang med at bage en chokolade kage. Manden kiggede underligt på mig og sagde "du går også altid i gang med de særeste ting på det mærkeligste tidspunkter" men det skal senere vise sig at være en rigtig god ting
Vores venne par kommer og alle vores unger bliver placeret på værelset til tegnefilm og snolder og vi begynder at spille Canasta som vi altid gør
Kan godt mærke at jeg får lidt små ondt i underlivet, men det niver bare og jeg tænker ikke videre over det. kl. 23 kører vores venner hjem og nu har jeg den sidste halve time godt vidst at nu ville lille manden snart komme, for der havde jeg været nødt til at konsentere mig under "veerne" Har dog ikke fortalt noget til hverken min mand eller vennerne
Da de så er kørt siger jeg så til min mand at jeg synes han skal køre over til bestefaderen, men vores store søn, for jeg er sikker på at vi skal have gang i vores planlagte hjemmefødsel. Han bliver helt lang i hovedet og siger "jamen har du veer da?" he he siger bare til ham at der i hvert fald er noget under opsejling og det er rarest at være på den sikre side
Han kører så og jeg hopper i bad og nyder det varme vand og står der så længe manden er væk. ca 20 min. Da jeg så kommer ud for jeg ve storm. De kommer bare rullende ind over mig uden pause. Jeg kommer i noget tøj og så er det som om der kommer ophold i veerne igen og vælger så at ligge mig på sofaen og forsøge at tage tid på veerne.
vi måler og mener der er 7-10 min mellem dem og de varer ca. 1-1½ min. ringer så til fg for jeg skal jo have fat i den jm som skal komme ud til os. Da jeg så taler med den søde jm, får jeg ve storm igen og hun siger så bare "ja der er da i hvert fald ikke 7 min i mellem" da jeg bliver temmeligt forskrækket over de her vestorme bliver vi enige om at vi kommer ned til hende på sygehuset, da jeg slet ikke føler mig tryg ved at skulle føde hjemme.
og så skulle i lige se manden fare forvildet rundt for at pakke det sidste i pusle tasken
kl. 00.30 kører vi mod fødegangen, med veer der kun bliver kraftigere og kraftigere. På et tidspunkt siger jeg til manden midt i en ve at nu tror jeg vandet går....... he he tror da nok lige foden på speederen blev tung ::) vandet gik dog ikke i bilen.
kl. 01.00 ankommer vi til sygehuset og jeg når ikke mere end 100 mtr. fra bilen inden endnu en ve kommer. mine smerter er så stærke at jeg hænger ind over et p-skilt og jeg kan slet ikke styre min krop. JEg skriger så højt at to jm har hørt mig helt oppe fra afdelingen og kommer spurtende ned med en kørestol til mig. Den kan jeg så bestemt ikke sidde i da det er mega ubehageligt at sidde direkte på numsen. Så min mand tager det ene ben og en jm det andet og så ligger jeg nærmest ned i den her kære kørestol
GUUUUD det må have set komisk ud.
Vi kommer direkte ind på en føde stue og straks får jeg at vide at jeg bare skal lægge mig op og så må jeg forresten ellers godt presse
Vandet gik i en presse ve. **Splat** ud over det hele, så både jm og den studerende måtte skifte tøj.... UPS
Han står så lidt skævt i bækkenet og skal gispe igennem en del veer. (Fy for pokker siger jeg bare) men der sker ikke rigtig noget. Så snakker de om at de vil lægge en kop da hans hjertelyd blev ved med at dykke. Men pludselig vender han sig og WUSH!!!!! ud kommer han.
Leander blev født d. 11. Marts sund og rask(præcis 9 mdr. efter vores bryllupsdag :P) kl. 02.14 og vejede 4050 gr og målte 52 cm
allerede kl. 04.00 blev vi tilbudt at komme hjem, men da systemet var nede kunne Leander ikke få sit cpr. nr, så e ville gerne have vi ventede til kl. 08.00. Det gjore vi så og fik et par dejlige timer i sengen, men den lille smukke på brystet
kl. ca. 09.00 var vi hjemme og allerede kl. 12.0 kom de først barselsgæster Så sikkert godt jeg havde bagt kage
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 138 Svar: 1.103
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355