{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.098 visninger | Oprettet:

Willas vej til verden - bedre sent end aldrig :) {{forumTopicSubject}}

Min fb med willas smiley termin 9 dec - født 14 dec smiley

Det hele startede tirsdag den 13 dec kl. Lidt i 6 om morgen, hvor jeg synes jeg fik menstruation lignende smerter, kunne ikke helt holde ud at ligge mere i sengen så stod op, manden var allerede taget på arbejde i københavn (som ligger 100 km. Fra os) .. jeg havde små ondt hele morgen, havde en tid ved min jm kl. 10, begyndte at få veer i venteværelset - hun skønnede lille mand til 4700 - 5 kg, så tænkte jeg Åhh gud det klarer jeg aldrig med sådan en basse ! Av... mit vand gik mens jeg var hos jm'eren, så hun sendte mig over på fødegangen, fik ringet til manden på vejen der over og sagde at han hellere måtte komme hjem smiley .. ved 13 tiden blev jeg undersøgt på fg'en og jeg var 3 cm åben, jeg blødte en del og der kom mere vand så blev udstyret med en "ble" og fik besked på at tage hjem og "slappe af" og vente på at jeg fik kraftigere veer, kæresten nåede lige at komme og vi kørte hjem sammen.

Men allerede i bilen kom veer'erne med storm ! Vi nåede kun lige hjem og hente tasten til sygehuset og så afsted igen, kæresten havde ringet til fg'en, for at sige at vi kom igen !

Kl. 15 blev jeg undersøgt igen og var nu 5- 6 cm åben, så var godt vi kom igen.. havde meget stærke veer, der var ingen pause i mellem max 5 - 10 sek. Jm'eren fuldte badekaret til mig da jeg havde en drøm om at jeg gerne ville føde der i, men kunne overhovedt ikke holde ud at ligge der i, følte mig som en kæmpe hval der ikke kunne finde ro nogen steder.:P

I seng med mig, hvor for blev sat kontrol ind på lille mands hoved, da han var påvirket af de kraftige veer - kl 18 ca. Blev der tilkaldt læge til at bedøve mig i ryggen (kan ikke stave til hvad den hedder) .. glædet mig sååå meget til han kom så jeg kunne komme af med noget af den smerte, hen kom dog først ved 20 tiden, var noget af det hårdeste jeg har prøvet, at skulle sidde så stille, med SÅ mange veer.. tiden gik, og det viste sig at den slet ikke hjalp på mig smiley jo den fik mit ene ben til at sove - hurra ! :S så måtte jeg bare kæmpe videre.. av av

Ved 23 tiden var jeg fuldt åben, men fik ingen presse veer.. men fik besked på at jeg skulle presse alligevel, det endte med at jeg fik lov til at ligge at presse i to timer - uden presseveer !! Var det hårdeste jeg nogensinde har prøvet.. jeg hverken ku' eller ville mere, børnelægen blev kaldt, og spurgte om de måtte prøve med sugekop - sagde nej, ville ikke mere ! Jeg var helt væk, kastede op i store fede stråler.. og derfra gik de stærk, skulle ha ks og det skulle være nu, lillemand havde det ikke godt, så afsted med os, jeg kastede op hele vejen, så var smurt ind i bræk.. Mums .. det tog dem 15 minutter at bedøve mig i ryggen, da han ikke kunne finde det rigtige sted igen ! av for helved (havde et kæmpe blåt mærke, i 14 dage) ...

men men men...
det var godt de ikke tog willas med sugekop, de kunne næsten ikke få ham op af maven, da navlesnoren var 3-4 gange rundt om hans hals, så der var ikke meget navlesnor "tilbage", var derfor jeg ikke kunne presse ham ud, for hver gang jeg pressede ham ned blev snoren jo bare strammer og strammer smiley + at han os stod lidt skæv.. så et ks. var den helt rigtige beslutning - som lægen sagde så skulle jeg bare ha haft det meget tidligere, skulle ikke ha lov til at ligge så længe, for hvis jeg selv havde født var det nok ikke endt lykkeligt. puha, godt han kom sikkert ud.:o

han kom til verden d. 14 dec. natten til onsdag kl. 02.14 - 4200 gram 54 CM.

håber det er til at læse..:)
 



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Willas vej til verden - bedre sent end aldrig :)
Kommentér på:
Willas vej til verden - bedre sent end aldrig :)

Annonce