{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er baby aktiv eller ej, når fødslen starter
  • Dorthe P
    Dorthe P Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 19
    #2   12. jul 2012 Okay. Var bare nysgerrig.
    Mærker nemlig min mange gange i løbet af dagen.
    Er kun 36+1, men begynder at tænke over, hvordan det føles, når det hele går i gang

• #3   12. jul 2012 altså i 2009 da jeg sku ha min søn mærkede jeg kun veerne dog er det jo ikk lig med han ikk spakede... jeg va kun liie præcis 20 dengang og havde slet ingenide om hvor ondt veer ku gøre så det var det eneste jeg ku tænke på da det startede....

her ijanuar måned da min datter ville mærkede jeg hende en lille smule men da veerne med hende var så meget kraftigere end dengang med min søn så ku jeg igen mest kun fokusere på det...

• #5   12. jul 2012 Min første mærkede jeg intet til under hele fødselsforløbet.. Lillesøster til gengæld var så vild at selv jm var chokeret over aktiviteten. Hun hoppede og dansede i et sådan omgang at hun fremprovokerede endnu flere veer end der ellers ville ha været (jm's udsagn) . Ku virkelig se maven hoppe og danse hele tiden så det gjorde virkelig ondt i maveskindet til sidst. Så det kan være meget forskelligt.

• #8   12. jul 2012 jeg lod heller ikke mærke til om jeg mærkede tobias smiley det gik for stærkt og havde travlt med at koncentrere mig om veerne smiley

• #9   12. jul 2012 Jeg mærkede rigeligt til Smilla, hun møvede rundt helt til hun kom ud! Og nej hvor var det dog ubehageligt samtidig med veer :b

Kommentér på:
Er baby aktiv eller ej, når fødslen starter

Annonce