{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.947 visninger | Oprettet:

? ang. når vandet er gået... {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Kort spurgt:
Når vandet er gået, bliver det ved at løbe lidt? Atså danner der sig løbende lidt nyt fostervand, sådan at det fortsat vil sive? Eller kommer der bare ikke mere når det der er er sevet ud?

Langt fortalt smiley

Jeg er lidt nervøs for om mit vand kan være gået i dag.

Opdagede for et par timer siden at jeg var lidt våd i bukserne, og tidligere da jeg havde været ude og tisse syntes jeg papiret blev meget vådt den første gang jeg tørte.

Har så ikke tænkt mere over det, for vi har haft travlt her hele dagen, min far, lillebror og manden har sat nyt vindue i i soveværelset, mine 2 søstre har revet tapet af og min mor har hygget med Mikkel - og jeg har rendt rundt og selvfølgelig skulle have det hele med smiley

Det var først her da vi havde spist, og jeg gik ud ofr at tisse opdagede mine trusser havde en godt våd plet, at jeg undrede mig over hvor det kom fra.
For de gange hvor jeg har fået tisset lidt i bukserne, der har jeg kunnet mærke det lige med det samme, men har INTET mærket i dag.
Så tænker derfor om det kan være vander der har været gået uden jeg har kunnet mærke det har sevet.

Har taget et trusseindlæg på for ½ times tid siden, men det er ikek blevet vådt.
Derfor mit spørgsmål - bliver det ved at løbe lidt? Atså danner der sig løbende lidt nyt fostervand, sådan at det fortsat vil sive? Eller kommer der bare ikke mere når det der er er sevet ud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? ang. når vandet er gået...
Kommentér på:
? ang. når vandet er gået...

Annonce