2. nov 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
? ang. når vandet er gået... {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Kort spurgt:
Når vandet er gået, bliver det ved at løbe lidt? Atså danner der sig løbende lidt nyt fostervand, sådan at det fortsat vil sive? Eller kommer der bare ikke mere når det der er er sevet ud?
Langt fortalt
Jeg er lidt nervøs for om mit vand kan være gået i dag.
Opdagede for et par timer siden at jeg var lidt våd i bukserne, og tidligere da jeg havde været ude og tisse syntes jeg papiret blev meget vådt den første gang jeg tørte.
Har så ikke tænkt mere over det, for vi har haft travlt her hele dagen, min far, lillebror og manden har sat nyt vindue i i soveværelset, mine 2 søstre har revet tapet af og min mor har hygget med Mikkel - og jeg har rendt rundt og selvfølgelig skulle have det hele med
Det var først her da vi havde spist, og jeg gik ud ofr at tisse opdagede mine trusser havde en godt våd plet, at jeg undrede mig over hvor det kom fra.
For de gange hvor jeg har fået tisset lidt i bukserne, der har jeg kunnet mærke det lige med det samme, men har INTET mærket i dag.
Så tænker derfor om det kan være vander der har været gået uden jeg har kunnet mærke det har sevet.
Har taget et trusseindlæg på for ½ times tid siden, men det er ikek blevet vådt.
Derfor mit spørgsmål - bliver det ved at løbe lidt? Atså danner der sig løbende lidt nyt fostervand, sådan at det fortsat vil sive? Eller kommer der bare ikke mere når det der er er sevet ud?
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Den sidste 1½ måneds tid, havde jeg så tyndt udflåd at det løb ned af benene på mig, hvis ikke jeg brugte indlæg. Selv med trusser på, løb det ned af inderlårene.
Da mit vand gik, gik en stor del af det, og derefter sev resten. Jeg fyldte tre natbind på 1 time. Jeg tror ikke du ville være i tvivl, hvis vandet sev, for dit bind ville fyldes ret hurtigt
De kloge siger at det lugter er sæd, men jeg bemærkede ikke nogne lugt ved fostervandet, og har heller aldrig bemærket nogen lugt ved sæd..
nov 2010
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Så er det vandet, så snkker vi jo kejsersnit nu
nov 2009
Har bare haft ret hvidt / tykt udflod frem til nu, og det var der også lidt af i trusserne nu her.
Men så meget som i beskriver, så meget vand er der i hvert fald ikke kommet
Så satser stærkt på at det ikke er vandet
nov 2010
Jeg synes dog helt bestemt det lyder som helt almindligt og lidt nasty udflåd, som mange af os får sidst i graviditeten
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
nov 2009
Og 5min. efter var jeg i aktiv fødsel, og skal ærligt indrømme at så tænkte jeg ikke en skid mere over hvor meget / lidt vand det kom... og 6 timer efter var han ude
nov 2009
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
men altså ja man kan jo altid ringe derud og vil da lige berolige dig med at alle mine skulle være planlagte ks og de er alle kommet før og jeg nåede alle 3 gange på sygehuset inden fødseln aktivt var gået igang. 3 gang var det dog lige op over da jm jeg snakkede med i tlf ikke tog mig særlig seriøst
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
13 timer efter var Storm kommet til verden ved semi akut kejsersnit.. Havde veer med 4-5 minutters mellemrum.
Anede ikke vandet var gået, men det afgjorde en prøve jrodemorderen tog
? ang. når vandet er gået...