8. apr 2010 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 140
FBI fra februar {{forumTopicSubject}}
Det er ved at være 6 mdr siden jeg fødte vores lille pige, men grundet det forfærdelige der skete 2 uger inden terminen har jeg ikke haft overskuddet til at skrive det
Vi ventede os en lille pige som gerne skulle have kommet omkring den 14 februar 2012 - glæden var stor da vi mistede i november 2010 i 14 uge og vi var sikker på at vi var på den sikre side
Den 1 februar mærkede jeg ikke liv mere også selvom jeg forsøgte med at drikke koldt vand og prikke lidt til hende - vi kørte på Skejby for at få en scanning, dette endte som et mareridt som ingen fortjener at gå igennem - vores lille datter havde forladt denne verden
Fødslen blev sat igang den 2 februar og den 3 februar kl 12.19 blev hun født efter en meget kort fødsel på 2 min - vores lille datter var "uden fejl og mangler" og var den smukkeste pige med meget store fødder
Kort efter begravelsen begyndte jeg i en gruppe med andre forældre som ogsånhavde mistet deres barn, dette var simpelhen virkelig dejligt at kunne fortælle min historie og høre deres og vide at man ikke var alene om denne store sorg
Jeg startede ret hurtig på arbejde igen da jeg ikke kunne se nogen grund til at blive hjemme, min datter ligger jo trygt på kirkegården
Egentlignhar jeg haftvdet fint siden, men tæppet blev for alvor trukket væk under mig, da vi skulle til samtale på skejby sygehus for at få afvide, hvorfor denne lille pige ikke skulle have en chance i livet - de fandt desværre ikke nogen grund til hvorfor hun ikke var her mere, hun var perfekt i alle henseender
Jeg havde fra starten sagt at jeg skulle have et barn mere, men med denne oplevelse er jeg blevet i tvivl
Jeg har stadig kontakt med alle fra sorggruppen og kan følge med hvad de får af svar på hvorfor de mistede, indtil videre har alle fået en grund til hvorfor dette skulle ske for dem og jeg syntes, selvom det ogsåmå være skræmmende for dem, at det må være dejligt at have noget de kan undersøge for i næste graviditet (to par venter igen og det er simpelhen så dejligt og vi alle krydser fingere for at det kommer til at gå godt for dem denne gang)
Er der andre herinde der har mistet og uden grund?
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
R.I.P jeres datter
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 140
jun 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
Jeg har selv lige haft en MA som blev opdaget i uge 13 til NF. Bebs var død i uge 11. Det var et frygteligt chok og en rigtig hård oplevelse. Kan slet ikke forestille mig hvor forfærdeligt det må være, når det sker så sent som det gjorde for Jer nu, og for flere andre kan jeg se herinde..!! Det er så uretfærdigt. Og kan godt forstå at du mangler afklaring og en forklaring på hvad der skete.
Havde det selv på samme måde selvom det var tidligt for mig... Men man forstår ikke når man lige har set liv ugen før og så pludselig er der det ikke mere... Og du har jo ku mærke det og det hele. Hvor er det synd for Jer.
Sender dig mange varme tanker og knus... Kan godt forstå at du overvejer ikke at prøve igen - jeg er selv meget angst for ny graviditet men ønsker meget stærkt et barn, så bliver nødt til at prøve igen. Men frygten er stærk - der er så meget der kan gå galt og vejen kan blive meget lang. Kan jo se at flere herinde har oplevet at miste flere gange - det er frygteligt.
Kan ikke sige noget som gør det lettere for dig, men håber at sorgen med tiden vil mindskes og du alligevel får mod til at prøve igen...
Knus fra mig..
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Det er til en anden tråd hvor parret lige har mistet
Jeg er virkelig ked af jeres tab. Kan knap sætte mig ind i hvordan det måtte være.
FBI fra februar