{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.198 visninger | Oprettet:

Fødsel af flaske barn? {{forumTopicSubject}}

Ja sagen er den at jeg er 2 gangs gravid og har valgt at jeg ikke vil amme? men hvordan foregår det hele så når lillepigen er kommet ud.? og må man tage hjem med det samme. Dette ønsker jeg selv hvis vi ellers har det godt begge 2?
Ellers nogen gode råd ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødsel af flaske barn?
  • #1   12. dec 2012 det er vel som alle andre gange tingene skal lige køre så de kan sende jer hjem smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #2   12. dec 2012 Du må tage hjem når du vel, flaske eller bryst- det har ingen betydning.. Heller ikke på hvordan forløbet er efter fødslen.. Baby er jo ik sulten med det samme, det er kun for at styrke sutteteknikken at man ligger dem til...

• #3   12. dec 2012 Jeg tror du får nogle tabletter så du ikke producere mælk smiley

• pernille r
    pernille r Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 67
    #4   12. dec 2012 Du får nogle piller der stopper din mælkeproduktion, og du kan tage hjem når du har lyst og alt er godt.
    Og barnet kan sagtens få flaske på sygehuset, det havde de jeg fødte.

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #5   12. dec 2012 Du behøver ik piller - mælkeproduktionen starter først når baby bliver lagt til.. Det der kommer ud ellers er bare råmælk, det er ik det rigtige mælk...

• #6   13. dec 2012 så vidt jeg ved bliver 2. gangs fødene sendt hjem samme dag hvis begge er sunde og raske med mindre man virkelig ønsker at blive der. smiley

• #7   13. dec 2012 hvis mor og barn har det godt kommer de hjem efter få timer og nogle vælger at føde ambulant. Uanset om det flaske eller amme baby.

Hvis man er utryg - sårbar mor o.lign. kan man få lavet en fødselsplan. Det fik jeg med nr 2.

• #8   13. dec 2012 jeg skal her med nummer 2 være derinde 1-2 døgn pga sidste gang var min søn ikke helt rask. han havde for lavt blodsukker og derfor gik amningen ikke ret godt. så det vil vi forsøge at få igang denne gang smiley

• #9   13. dec 2012 Her var barsels afd. klar til at hjælpe og støtte mig/freya, da min jm havde snakket med dem og sat dem ind i hvilke behov og hjælp 'vi' havde brug for. Vi måtte blive alle de dage jeg havde brug for, da ingen kunne spå om hvor lang tid det ville tage at blive klar og klare det selv. Så om det var 3 dage eller 14 dage var lige meget.

Dertil havde min jm weekend vagt der sluttede mandag morgen, så hun blev på afd (på trods af at hun gavde fri) og var min jm på operations stuen og mange timer bag efter.

Min anden svigerinde fik pks og var hjemme efter 1½ døgn.

• #10   13. dec 2012 Skal baby tilbydes flakse i stedet for bryst når hun kommer eller hvordan?

• pernille r
    pernille r Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 67
    #11   13. dec 2012 Hvis du ikke vil amme får du en flaske med mme

Kommentér på:
Fødsel af flaske barn?

Annonce