{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

så var det min tur {{forumTopicSubject}}

jaa endelig blev det min store tur har snakket med nogle de sidste dage hvem der fødte først ovs . så håber på at høre fra jer om i også har smiley .


havde lokket fyren til at dyrke sex om natten og det satte sku skub i tingene . blødte efter også lagde jeg mig selvf til at sove vågner ca kl 9 og har lidt ondt intet jeg tager mig af holder det bare i mig . men lagde mærke til der var 8 min mellem hele tiden jeg fik ondt men kunne jo være falske veer men ca kl 12 hoppede det fra 8 til 4 min . og begyndte og gøre lidt mere ondt min fyr var sikker på jeg ikke skulle fordi jeg overhovedet ikke sagde noget bare holdte det i mig hver gang men men da kl blev 2 kom min veninde og hentede mig og vi kørte derud for tjek lagde mig på briksen 15 min over 2 og de sagde så jeg havde åbnet mig 8-9 cm . og sagde jeg klarede mig virkelig virkelig godt da kl blev 14:58 bedte hun mig om at hoppe op på briksen og press veen kom lige der . på 4 min var hun ude og tog kun 3 press . så de sagde et var flot klaret har så bare smadder smadder ondt de sidste 2 dage nu pga jeg blev syet 4 steder det her er værre end fødslen smiley ..

ville bare lii fortælle lidt om min fødsel . og om der så er andre der har født de sidste dage kunne være hygge at vide hvordan deres fødsel gik .. smiley

Men fødte hvertfald den 2 januar kl 15:02 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så var det min tur
Kommentér på:
så var det min tur

Annonce