Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål angående kejsersnit
  • #1   5. jan 2009 begynder dine veer at komme med jævne mellemrum skal du holde øje.. er der 5min imellem veerne skal du smutte på fødegangen..

• #2   5. jan 2009 synes bare det er lang jeg skal gå med mine veer,hvis jeg nu skal ha kejsersnit alligevel

• #3   5. jan 2009 hvad er grunden til at du skal have kejsersnit? og hvis du er i tvivl om hvad du skal gøre hvis fødslen går i gang så ring evt til din jordmor eller fødegangen... held og lykke

• #4   5. jan 2009 det er ved alm fødsel.. sorry.. hehe..
    jeg ved ikke med kejsersnit.. der må du ringe og høre hos jm eller fødegangen.. smiley

• #5   5. jan 2009 ok ville bare lige høre om der var nogle som vidste det herinde,grunden til kejsersnit tidligere fødsel,og har haft en blodprop i hovedet her i dec,så de mener det er bedst for mit helbred og få kejsersnit

• #6   5. jan 2009 Hejsa.. Altså jeg fik at vide hvis fødslen gik i gang så skulle jeg ringe til fødegangen og fortælle dem hvordan det var og at jeg havde et planlagt kejsersnit til den 10 november '08..
    Såå ring til dem på fødegangen hvis det skulle ske og sig hvordan landet ligger, så må de tage stilling til det..
    Pøj pøj med det hele.. og sikke da en omgang du har været igennem..

• #7   5. jan 2009 ja.. mange gange held og lykke..!

• #8   5. jan 2009 ja så ville jeg helt klart ringe til fødegangen hvis fødslen gik i gang. altså så snart du mærker de første veer ville jeg ringe til dem så du evt kan få akut kejsersnit i stedet for. der er jo en god grund til at du skal have kejsersnit så derfor skal du nok kontakte dem hvis du føler fødslen er begyndt...

• #9   5. jan 2009 Tina tak kunne jo endelig ha spurt dig,du har jo fået kejsersnit et par gange : ) ja det har ikke været så sjovt,så vil bare gerne ha den ud,men det bestemmer jeg jo ikke selv

stine L jo tak

• #10   5. jan 2009 charlotte du spørger bare alt det du vil og kommer de i privat så er det også oki..ss..
    Ja men dette her var også sidste gang.. må ikke få flere.. pga mit bikinisnit er såå arret som det er.. såå det var jo bare super dejligt at sidste skud på stammen var en lille pige *S*

• #11   5. jan 2009 okay så er vi to,har også fået avide af lægene at jeg ikke må få flere,da mit helbred,står på spil hver gang jeg er gravid,synes bare det er svært og give slip på,at man ikke må få flere børn

håber bare alt går vel til kejsersnit,får nemlig en god dose blodfortyndende medicin

• #12   5. jan 2009 rolig nu søde.. det er de jo opmærksom på.. det står vel skrevet ind i din journal på sygehuset.. det skal nok gå.. bare rolig..
    Ja lidt underligt at ikke måtte få flere.. men synes nu også jeg har gjort min del til befolkningen i form af 4 unger *GG*

• #13   5. jan 2009 Ja men må sige jeg er lidt nervøs,der går mange tanker igennem ens hovede,og man får en vældig fantasi,ved jo også godt inderst inde at de har styr på det

gid det var mig,man kan ikke få nok af dem : )

• #14   5. jan 2009 Da jeg fik den første var det også planlagt kejsersnit. Jeg begyndte at få lidt veer 1 uge før. Jeg fik besked på at tage det roligt og komme så ville de se på mig.
    Jeg var så begyndt at åbne mig, 2 cm tror jrg nok det var, og det planlagte kejser blev til et akut kejsersnit.. uden nogen som helst dramatik... jeg havde ikke veer ret længe og der var mere end 5 min imellem.

Jeg fik kejsersnit fordi han lå men numsen nedad og benene oppe langs kroppen og var utryg ved at skulle naturligt.... og jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg ville vælge den metode igen hvis det var nødvendigt.

Nr. 2 er født naturligt og lå den rigtige vej.

• #15   5. jan 2009 hehe deri har du helt ret.. og jeg har det sådan med "puh ha jeg har en søn der er 16 år nu..." synes bare tiden flyver afsted.. og ja det gør den da også for nu er Nadja jo hele 8 uger idag.. synes lige vi har fået hende..
    Charlotte hvor er du egentlig fra i verden ?

• #16   5. jan 2009 Tina p
    det lyder beroligende : ) kom du i fuld narkose ved akut ?

tina
    Nadia ser bare skøn ud : ) ja det er helt vildt at tiden går så hurtig,undtagen lige nu : ) vil bare gerne se den lille
    er fra djursland hva med dig ?

• #17   5. jan 2009 charlotte :
    Tak søde det er hun også.. bare en skøn bette en der virkelig tager os alle med storm for tiden med hendes smil og grin og pludren..
    Er fra Hobro af.. men stammer oprindelig fra Randers af..

• #18   5. jan 2009 ja de kan få ens hjerte til og smelte : )
    bor ved vivild,hvis du kender den
    stammer fra hadsten,det må du kende nu du stammer fra randers

• #19   5. jan 2009 Charlotte
    Nej jeg blev rygmarvsbedøvet.. jeg vil kunne følge med i hvad de laver. hehe
    Ved narkose kan faderen ikke være med og det ville han gerne.
    Jeg synes ikke det var slemt at blive rygmarvsbedøvet, men den var effektiv og hurtigtvirkende.

• #20   5. jan 2009 Charlotte :
    Ja det ved jeg godt hvor er henne af.. har endda festet i Hadsten i mine "unge" dage *GGG* ;o))

• #21   5. jan 2009 hehe på goggen eller hva den hed dengang

• #23   5. jan 2009 ja jeg mener vidst den hed sådan.. hehe.. var der vidst kun et par gange eller 3.. rendte for det meste i storegade i randers.. hehe..

• #24   5. jan 2009 marijana
    regner også med og ringe derind så snart jeg tror det er veer
    problemet er,kan ikke huske hvordan de føles,har haft lige som om der er nåle der sidder i min lænd,ind imellem,sammen med plukveer

• #27   5. jan 2009 nej det er den ikke

• #28   5. jan 2009 nu må vi se : ) om der sker noget,tror ikke

• #30   5. jan 2009 skal nok,men det er nok bare kroppen der er ved og være træt

Kommentér på:
spørgsmål angående kejsersnit

Annonce