{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

barnedåb hjælp {{forumTopicSubject}}

hejsa ved godt man selvf bestemmer hvordan man vil have sin barnedåb men er der ikke nogle der kan komme med nogle forslag så ville jeg blive rigtig glad

fx . hvad fik i af retter ?
og hvad laver man udover som sjove ting synger man sange som man gør til konfirmationer ? eller hvad gør man . alt viden om en barnedåb mangler hos mig =D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barnedåb hjælp
  • #1   24. jan 2009 hey mulle
    selvfølgelig bestemmer man helt selv hvordan det skal være...
    jeg bestilte mad ude fra, hos jysk diner.... gad ikke selv at skulle til at bakse med det,
    og det var noget godt mad, til 99 kr pr. person så også okay billligt.
    og så sad vi ellers bare og hyggede os ikke noget med sange eller noget... der er jo ikke nogen grund til at skræmme barnet vel... hehe

    håber det hjælper lidt til ideer...:-)



  • #2   24. jan 2009 okay jeg vælger så at lave maden selv da vi er mange så det blir billigere at lave selv det bare hvad man skal lave =D .
    okay håbede nemlig man ikke behøvede lave sange da jeg ikke lige er den der slår på glasset og siger så synger vi heh ..
    men tusind tak for dit svar


  • #3   24. jan 2009 Vi bestilte mad fra Ankara det var vildt lækkert og en stor succes for alle gæsterne at det var lidt anderledes end hvad man måske ellers tit får ved burfeter (staves). Og så havde vi selv købt islagkage til desert og så var der efterfølgende kaffe og vi havde købt lidt forskelligt chokolade dertil folk kunne nippe til og ellers blev det bare stille lidt chips osv. på bordene og det var det. Vi havde ikke noget med nogen sange eller noget vi sad bare og hyggesnakkede osv. Og det har været en succes begge gange vi har holdt barnedåb. :o)

  • #5   24. jan 2009 Vi lavede osse maden selv, vi lavede

    Forret:
    Tunmousse med flute og salat.

    Hovedretter:
    Glaseret skinke, Oksefilet, deller, kyllinge underlår, ribbensteg.
    Forskellige former for kartoffelsalater, flødekartofler, Salatbar, og lidt tærter, flute og smør

    Dessert:
    Chokolademousse lagkage.

    Madamen


  • Helene H
    Helene H Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #6   1. feb 2009 Har holdt barnedåb idag smiley Det gik rigtig godt, var meget uformelt. Vi holdt det ud på en resturant til brunch buffet. Det var rigtig hyggeligt og så slap vi for at det blev en heldags forestilling og desuden slap vi for at røre en finger smiley

Kommentér på:
barnedåb hjælp

Annonce