{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

så skete det der ikke skulle ske.. {{forumTopicSubject}}

iben har været i dagpleje i 14 dage sammenlagt, og har næsten kørt hende ind. så blir dagplejemor syg med virus i ballancenerven, så nu kan iben ikke komme af sted mindst 3uger.. suk.. og min barsel udløber og 4 uger..
jeg har tænkt mig at prøve med en dagplejemor der er lige i nærheden der tit kommer på besøg hos dem, for ellers når hun ikke at blive kørt bare en smule ind, selvom jeg ikke er meget for det. øv bøv.. hva søren kan man gøre?
suuuuuukk..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så skete det der ikke skulle ske..
  • #1   30. jan 2009 åh hvor typisk det husker jeg alt for godt ...
    da min mellemste startede var hun der 1 uge så var dp syg 1 uge så var hun der 1 uge så rejste dp 3 uger og line kom 1 uge i 3 forskellige gæste plejer så da dp kom tilbage kunne vi starte indkøringen forfra igen og line skreg som en gal 3 uger !
    nøøøj hvor er jeg glad for at sophia kom i vuggestue der er altid 1 voksen hun kender smiley


  • #3   30. jan 2009 det samme med patrick, derfor skal jack i vuggestue

  • #4   30. jan 2009 ja min den mellemste blev kastet rundt og hun var så forvirret..... så da hun kom i børnehave i et hus hvor der er vuggestue osse ja så var der ingen tvivl lillesøster skulle bare ind der... nu går de så i samme hus på hver sin stue og det er bare klart at anbefale.... hun kendte jo huset da hun startede fordi vi kom der med søster og hun kan altid komme hen til en voksen hun kender...
    mine piger elsker bare at være der smiley


  • #5   30. jan 2009 vi er også glade for vores private dp hun har siden michela var 1 år (nu 2½) kun været syg i 2 dage og har haft fri 1 dag.. det er ikke meget. smiley hun er dejlig stabil.

  • #6   30. jan 2009 jeg er superglad for vores dagplejemor, hun er så skøn ved børnene, og iben er rigtig glad for hende skønt hun ikke kan lide andre end mor smiley
    det er bare ikk så fedt hun skla være hjemme så længe, men vi tager hos gæsteplejen smiley


Kommentér på:
så skete det der ikke skulle ske..

Annonce