{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Helene H
Helene H
Tilmeldt:
24. nov 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24

Lortebleer, hvor tit??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Min datter på omkring 3 måneder laver ikke stort mere end højest 1 gang om ugen. Jeg ammer hende fuldt så min sp har sagt at det godt kan passe det er sån her. Meen jeg er nu bare så urolig for at hun går og har ondt i maven. Er der andre der har det på samme måde??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lortebleer, hvor tit???
  • #1   9. feb 2009 Min søn er flaskebarn , men han kommer også kun af med noget måske 2 gange om ugen .. Så tror ikk det er noget du skal være bekymret for hvis hun ellers er rolig og veltilpas..

  • #2   9. feb 2009 mener altså det er meget naturlig i den alder, da de lærer at genne på deres afføring

  • Helene H
    Helene H Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #3   9. feb 2009 Hun er rolig, men synes hun er begyndt at blive rastløs om aften, der skal ikke så meget til før hun blive meget overtræt og så er hun næsten utrøstelig, så har været lidt bange for om det måske hang sammen. for hun har ikke altid været sån.

  • #4   9. feb 2009 det er helt normalt, min søn kommer af med afføring ca 2gange om ugen, men det er meget forskelligt.. Han er 2½mdr gammel.

  • #5   9. feb 2009 Mens jeg ammede Naja kunne der gå op til 8-9 dage mellem at hun sked.
    SP sagde at det er normalt at der kan gå 8-10 dage uden problemer.
    Naja fik heller aldrig hård mave på modermælk.

    Men prøv at ringe til din SP smiley


  • #6   9. feb 2009 uh - kender det.... Anton gik fra at skide 10 gange om dagen til pludselig kun at gøre det hver 7-10 dag , men jeg fik samme besked som dig min sundhedsplejerske sagde " det er helt normalt og betyder blot at din mælk passer utrolig godt til ham og derfor udskiller han ikke så mange affaldsstoffer=lort"

  • Helene H
    Helene H Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #7   9. feb 2009 Bonnie : okay, det er nemlig lige præcist sådan det har været for os også.. Rart lige at hører at der er andre der kender det :=

  • #8   9. feb 2009 ja men man bliver da nervøs og venter næsten bare på den mavepiner man regner med bør komme......gggggg.......

  • Helene H
    Helene H Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #9   9. feb 2009 Ja lige præcist..

  • #10   9. feb 2009 Når man ammer, er det lige normalt med bæ 3 gange hver dag som det er med bæ hver 10. dag.

    Lucas er nu 4½ mdr, og der går ca 10-12 (har gået 17 dage !!!) dage imellen han laver bummelum... Han er overhovedet ikke påvirket af det, og jeg har vænnet mig til det, for i starten gik jeg med mavepine på Lucas´ vegne...

    Hvis børnene får flaske, er det en anden snak, og så skal det helst være regelmæssigt daglig-basis, så de ikke blir forstoppede...

    Så det er vigtigt, at man ikke bare tror at det er aldersbetinget, men derimod betinget af deres spiseri..;o)


  • Helene H
    Helene H Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #11   9. feb 2009 Har det på samme måde, mavepine på hendes vejne, og så er jeg nok også mere opmærksom på hvis hun pylre, for så må det jo være maven smiley men tak for at i alle har fået mig til at slappe lidt af..

  • #12   9. feb 2009 Glemte lige..det med at hun er "træls" om aftenen....Vi var igennem det samme med Lucas, og det var ganske enkelt fordi han var træt, og ændrede sin rutine, så han bare var klar til at sige go nat, tidligere end vi troede...

    Idag blir han puttet imellem 20 og 20.30 og så gir han først lyd fra sig 12 timer senere....
    Han er født med et gevaldigt sovehjerte, og sov igennem, da han var 4 uger...

    Men når de er overtrætte om aftenen, kan de være så ulykkelige, at man sagtens kan tro, at de er sultne, syge osv.. Utroligt hvad søvn (eller mangel på samme) kan gøre ved et menneske...


  • Helene H
    Helene H Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #13   9. feb 2009 Helt sikkert, det kan være vi skal prøve at putte hende en halv time før, men vi har nu ikke nogen "fast" rutine endnu, hun sover gerne ved en 21 tiden, men prøver lige i aften og putte hende 20.30, ca... man ved jo aldrig med den størrelse..

  • #14   9. feb 2009 De kloge siger jo at der må gå 7-10 dage i mellem hvis man ammer, men at de SKAL ha afføring hver dag hvis de får MME..

Kommentér på:
Lortebleer, hvor tit???

Annonce