{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Jeres 3D/4D billeder {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop i dag bestilt tid til en 4D ultrasound.
Og nu bliver jeg nysgerrig efter at se hvor meget man egentlig for at se...

Så hvis I har en profil for jeres baby med billeder fra scanningen, samt billeder efter fødselen, vil jeg meget gerne kigge på jeres profil og se billederne smiley

Jeg ønsker at se om resultatet matcher.. Om babybillederne til 3D/4D scan, rent faktisk ligner det "færdige resultat" og dermed kan give en en idé af hvon bebs kommer til at se ud smiley

Jeg vil til scan være 28 uger. så jeres billeder skal helst være fra 26. uge og op af...

Hov og derudover.... hvad koster en 4D scan i Danmark?

Pft. for jeres hjælp og input smiley
May-Britt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres 3D/4D billeder
  • #1   20. feb 2009 Mener, den koster omkring 1200 her i Danmark...

Har faktisk ikk prøvet at sammenligne billeder, så ved ikk, hvor godt de passer:-) men det er da uden tvivl en spændende oplevlese..

• #2   20. feb 2009 min datter ligner fuldstændigt de 3D billeder vi fik smiley jeg var i uge 27 eller 28 da jeg fik den smiley

men det er meget forskelligt hvor meget det koster alt efter hvor du får det lavet smiley jeg fik lavet min i nykøbing f. og der kostede det kun 800 smiley

• #3   20. feb 2009 Tak for jeres respons. smiley Jeg kan se det er noget dyrer og jeg dermed gør smartest i at få det foretaget herovre, hvor jeg kun skal give 397,-

Phoebe, dan og Anni..... Du har ret, de ligner rigtig godt.!! Hvis der er andre som kan fremvise den slags resultater glæder jeg mig dælme meget. så er det jo helt fantastisk så meget man ser smiley tak

• #4   20. feb 2009 det var godt nok billigt hvor får du lavet det henne ?

ja blev godt nok overrasket over hvor meget det ligner smiley

• #5   20. feb 2009 Jeg gav 1.400 for vores.. jeg fik en CD med billeder (Kan ses i albummet i min profil), 13 billeder ved siden af, og en cd med selve scanningen hvor man kan høre jordmoderen snakke på smiley

• #6   20. feb 2009 jeg var 23+0 da jeg fik det lavet

• #7   20. feb 2009 Det er vidst også meget få klinikker der har det med at man kan hører jordmoderen smiley

Mener kun det er klinikken her i Fredericia og så i Odense som de eneste i Danmark, men det må du ikke lige hænge mig op på smiley

• #8   20. feb 2009 men Tanja du har jo desværre ikke nogle Real life billeder af din bebs jeg kan sammenligne med, vi er jo lige langt smiley

- er der virkelig ikke andre herinde som forsat har 3D/4D bileder på deres bebs profil, så jeg kan sammenligne og se om de ligner ligeså godt som Phoebes? smiley

Phoebe...... ja, det er åbenbart en del billigere end i DK, men det er på en "røntgen"klinik her i Mexico, hvor jeg bor. Til gengæld betalter jeg jo så for hver scanning og undersøgelse jeg får. blodprøver der tages og alt smiley så det går nok meget lig op i sidste ende smiley

• #9   20. feb 2009 ga 1500 kr for mine billeder :O) ligger vist i min profil smiley

• #10   20. feb 2009 var vist i uge 26 + 1

• #12   20. feb 2009 jeg skal have det lavet i uge 16 og efter uge 24. det er også i zilstorff og bjerregaard. jeg skal give 1800 for de 2 gange.

• #13   21. feb 2009 mamasita - http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2092 alle de billeder er fra 3D/4D scanningen smiley de er på min profil (ikke barnets, men min ;))

• #14   21. feb 2009 Hvad er forskellen egentlig på 3D og 4D? Kom til at snakke med mine brødre om 4D og der blev jeg nærmest til grin da jeg fortalte at man kunne få 4D idag, for de var ihvertfald løgn sagde de, for så skulle man både få lyd og lugt og alt muligt med...

• #15   21. feb 2009 Ved det jeg har er der jo også lyd med smiley

• #16   21. feb 2009 årh ja okay så kan jeg godt se det smiley men jeg fik jo som sagt lavet min i nykøbing f. og der kan man også høre ham der scannede mig snakke smiley vi fik 13 billeder på email og 7 med i hånden smiley

• #17   21. feb 2009 4D skanning betyder, at man ser fosteret bevæge sig samtidig med, der skannes med 3D.

Vi optager både i 3D og i 4D på skift afhængig af, hvad barnet foretager sig. Ved denne undersøgelse ser vi barnet bevæge arme og ben, og hvis man er heldig at se ansigtet, kan man måske se den lille smile eller lave andre sjove grimasser. Hvis barnets ansigt ligger dybt nede i livmoderen kan vi få nogle gode optagelser af f.eks. hænder og fødder. Det er altid en stor oplevelse at se barnet, selv om man ikke kan se hele barnet

• #18   21. feb 2009 Tanja, ja jeg har set dine billeder, men som jeg skriver kan jeg ikke bruge dem til noget, da dit barn ikke er født endnu og jeg dermed ikke kan sammenligne og se om det ligner. DU er ligeså langt i din graviditet som jeg selv. Jeg er intr. i at se 3D billeder fra folk som allerede har født smiley

Renate, dine billeder ligner også ret godt smiley
    Det er især næserne som er karakteristiske umiddelbart.
    Tak for kigget smiley

• #19   21. feb 2009 på billederne er det lige som hovedet flyder lidt ud men de ligner meget på baby når den er nyfødt så man får da et nogenlunde brugbart billede af den bætte inden den kommer til verden smiley

• #20   21. feb 2009 Renate, ja det er det jeg ønsker at finde ud af. Om det er pengene værd. for ellers kan jeg jo bare vente de sølle 12 uger som er tilbaws smiley
    Meeeen umiddelbart tror jeg at jeg snupper scanningen næste uge og håber kvaliteten er god. for jeg har set der er stort forskel på hvor man får billederne lavet. kvalitets mæssigt :o/

Men vi var ovenud tilfredse ved NF scanningen. Der ku han se køn og det hele... og ja hans udstyr var langt bedre end hos min egen læges. så jeg håber det bedste smiley

• #21   21. feb 2009 ja kvaliteten svinger meget min søster blev meget skuffet over de billeder hun fik smiley kommer også an på hvor sammarbejdsvillig bebsen er den dag *gg*

Kommentér på:
Jeres 3D/4D billeder

Annonce