{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Amning/flaske - sygdom {{forumTopicSubject}}

Dette er nok en farlig debat at sætte igang smiley

Jeg kunne godt tænke mig at vide om jeres børn har været meget eller er meget syge, og om de er blevet ammet eller har fået flaske

Har fulgt en lign. debat på en anden side, og blev meget overrasket over udfaldet i forhold til at man påstår at amning skulle styrke baby's immunforsvar..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amning/flaske - sygdom
  • #1   19. mar 2009 Jeg ammede til Marc var 3 uger, og så fik han flaske, da han ik fik nok a min mælk..

MArc har ALDRIG været syg og er 7 måneder nu...

• #2   19. mar 2009 jeg har været flaskebarn da min mor kun kunne amme mig de føste 3 dage. jeg har aldrig været den som har været meget syg. Isabella har været amme og flaskebarn, da jeg ikke kunne mætte hende fuldt ud med min mælk, og jeg vil sige hun har været utrolig uhældig med sygedage. hun bliver nemt forkølet og får feber.

• #3   19. mar 2009 JEg ammede forresten selv min datter i knap 2 dage, og så fik hun flaske.. Hun er sjælent syg.

• #4   19. mar 2009 Jeg har ammet 5 fulde uger, og 7 halve uger, også har han fået flaske resten af tiden... Han har været små syg 1 gang, der havde´han feber, og senere fandt vi ud af det var grundet tænder, også har han haft en virkeligt hård reaktion på 5mdrs vaccinen..
    Men det havde min venindes søn også som blev ammet fuldt ud...

Så tror ikke det har så meget at sige..

• #5   19. mar 2009 Malthe fik mit eget mælk i starten og nu får han flaske ! Han har kun været forkølet og han er lidt over 3 mrd nu..... men tror nu ikke at det har noget at gøre med at han får flaske :0)

Har da en veninde som ammede hendes den første og han har haft lungebetændelse 100 gange og har astma og han er kun knap 2 år... Nu har hun lige fået en lille ny og han har allerede været indlagt..... så nej tror ikke at børn er mere raske hvis de bliver ammet !!!

• #6   19. mar 2009 ammede i 1 måned ca. og mme. for resten.. og min datter har da været snottet når andre børn har været snottet.. dog har hun haft problemer med ørene og har dræn i

• #7   19. mar 2009 mine tre børn har stort set aldrig været syge og de er blevet fuld ammet i 6, 7 og 8 mdr.
    og supplerende ammet i 14, 18 og 30 mdr

• #8   19. mar 2009 frederic bliver snart 7 mdr og bliver stadig ammet, men får også 'fast' føde (ølebrød- havregrød til morgen, fuldkornsgrød middag, frugt om eftermiddagen og kartoffelmos med en eller anden slags grøntsag)

Han har været rigtigt snottet en gang, indlagt 3 gange.

• #9   19. mar 2009 Anton er 13 mrd. han bliver stadig ammet, han har haft feber v. tandudbrud og så havde han broncitis til jul ellers har han ikke fejlet noget som helst ikke en gang en alm. forkølelse.

mine tre piger er ammet hhv. 4 mrd - derefter flaske ( syg kontstant m. mellemørebetændelser)

ammet 7-8 mrd derefter flaske -aldrig syg ( da hun fik sin 12-års vaccine troede lægen at hun var en ny patient...gggg....bortset fra en brækket arm havde hun ikke været til udover sine vaccinationer)

Ammet 10 mrd: ikke en sygedag før hun som 13 mrd fik kighoste ( trods vaccine) her var hun så påvirket i 5-6 uger

• #10   19. mar 2009 Jeg ammer Lærke fuldt ud og hun er nu 3½ mdr og har ikke været syg på noget tidspunkt..

• #11   19. mar 2009 indtil nu har jeg ammet den lille 5 mdr hun nægter så også at tage flaske. den store ammede jeg knap 4 mdr og kom så på flaske og ingen af dem fejler noget (den store har adhd men det bestemt hverken amning eller flaske der er skyld i det) og den lille har kun været forkølet engang lige som resten af huset var det.

• #12   19. mar 2009 Jeg ammer emilie fuldt ud, hun er to mdr,men hun har været syg med snot slim og hoste,siden hun var 14 dage gammel,så der vil jeg sige,tror sku ikke en skid på det med og amme

• #13   19. mar 2009 jeg ammende min søn de første 2 ½ månede og nu får han flaske, hane r 4 måneder nu, og han er dælme også konstant syg, så nej jeg tror heller ikke på den med amningen

• #14   19. mar 2009 Jeg fik flaske fra jeg var ca 1 uge gammel da min mor var indlagt, og jeg er stort set aldrig syg. Har lige været forkølet kort efter min fødsels, men har ellers ikke været syg i 2 år. Heller ikke selvom alle jeg arbejder med har både dårlig mave, opkast eller forkølelse.
    Oliver er 2 mdr og har været forkølet, da jeg også var det. Han får lidt hos mig, men da jeg næsten ingen mælk har får han suplerende flaske o har fået det siden han var 3 uger.

• #15   19. mar 2009 Mine børn er godtnok blevet ammet henholdsvis 1 og 2 måneder og så flaske for resten. De har aldrig været mere syge end andre børn.

Min ældste niece var flaskebarn og var aldrig syg.

Min yngste niece blev ammet fuldt igennem og hun havde galoperende kolik og blev derefter ørebarn + at hun havde et eller andet børnevirus som hun blev indlagt for + at hun blev opereret for et eller andet andet også som jeg ikke kan huske hvad var.

Kommentér på:
Amning/flaske - sygdom

Annonce