Trist {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke lige hvad der sker, men sidder virkelig og er rigtig nervøs ligenu.. Syns jeg lige siden jeg har opdaget jeg er gravid har haft ubehag og rumlen, nærmest som mens smerter i underlivet..
Og nu er alle de dumme tanker så begyndt at melde sig, lige fra graviditet udenfor livmoderen til.. ja alt det værste i verden.. Ved ikke lige hvad der sker, men er der ikke nogen der kan fortælle mig om de har oplevet det samme uden det havde noget på sig?
Jeg syns bare normalt jeg kender mig krop ret godt og hr ofte ret i mine mistanker, så sidder jo og blivr helt ked af det, selvom det jo er helt fjollet da jeg intet bevis har for at der er noget galt :`0(
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Så bare slap helt af, tror de følelser du har er helt normale. For der foregår så meget, både med kroppen med også psykisk.
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Puha, ligenu vil jeg bare rigtig gerne ha den første lægeundersøgelse overstået.. Føj hvor er der længe til d.11..
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
hvis du er meget nervøs over hvad det er der sker synes jeg da du skulle tage en snak med din læge, men du vil sikkert få at vide at alt er iorden, og så ellers tage de nye ændringer som en oplevelse...
dec 2008
jun 2008
Iiih gider bare ikke alle de dumme tanker altså.
jun 2008
dec 2008
Men min lill blyb ligger så fint inde i maven, og jeg har fået så flotte tal til NF scanningen, så håber virkelig at det går dig lige så godt som det har gjort med mig indtil videre.
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
så bare rolig dte er bare baby der udvider boligen
jun 2008
Grrr kan bare mærke jeg sgu bliver helt sur over ikke at vide hvad pokker der sker derinde..
jun 2008
dec 2008
jun 2008
jun 2008
Ja jeg havde det jo heldigvis ikke nær længe nok til det har kunnet nå at sætte sig som en underlivsbetændelse, så jeg krydser fingre og håber i har ret alle sammen :0)
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Vil bare sige at jeg havde det så slemt en dag at jeg måtte kæmpe mig hen mod bussen som jeg aldrig troede at jeg nåede til. gik med svajende med museskridt henad fortovet -meget langsomt! Og til sidst kunne jeg ikke mere.. jeg måtte ligge mig i fosterstilling på en bænk i ½ time og ringede til kæresten mens jeg tudede fordi det gjrode så ondt at jeg troede at jeg skulle abortere. Det tog mig 3 kvarter at gå en tur hen til bussen der normalt tog 10 min at gå. gud hvor var jeg lykkelig da jeg kunne se busstoppestedet, troede aldrig at jeg nåede hjem.
de kan blive ekstremt grumme lige pludselig. Følte nmig godt nok som en vagabond da jeg lå der på bænken.
http://www.babysnart.dk/gode-raad/gode-raad-om-den-midterste-del-af-graviditeten/ligamentsmerter.aspx
http://www.baby.dk/videnom/4p43/graviditet-ligamentsmerter.aspx
Trist