Zombie om dagen - Vågen om natten... {{forumTopicSubject}}
For 3 dage siden besluttede jeg mig for at nu skulle Naja ikke ha' mere mælk om natten.
Hun er 8½ måned og jeg synes at det er tid til at hun skal sove med 'kun' godnatflasken.
Tog en kold tyrker for 3 nætter siden og hun skreg i 4 timer og faldt så i søvn. Det var ikke hjerteskærende gråd, men 'sur-gråd' og blev bare ved at give hende sutten og ligge hende ordenligt, indtil at hun til sidst gav op og lagde sig til at sove igen..
Dagen efter var hun selvfølgelig meget træt.
Næste nat græd hun ikke, men var meget urolig hele natten og var også meget vågen, hvor hun bare lå og kiggede på mig eller ud i luften..
Og i nat var det det samme. MEGET urolig..
Det falder så også lige uheldigt sammen med at hun er en lille bitte smule stoppet i næsen så hun kan ikke trække vejret normalt med sutten i munden og bliver så frustreret i søvne...
Men om dagen har hun bare været den vildeste Zombie. Naja plejer ALTID at være glad, smilende og vi fjoller altid med hende.
Men nu er hun bare totalt apatisk og stener. Hun sover fint om dagen, 2 timer uden en lyd. Så lang tid har hun ikke sovet ad gangen om natten...
Vi savner vores glade baby og tænker på hvorfor hun sover så uroligt. Det er ikke kun når det er den tid af natten hvor hun fik flasken før. Det er faktisk lige fra hun kommer i seng og sådan har hun aldrig været. Hun har før sovet tungt hele aftenen og har så været en smule urolig fra kl ca 01-02. Men slet ikke som nu...
Nogen gode råd ? Eller nogen der har prøvet det samme ?
Vi er totalt rådvilde og kunne også godt selv tænke os at sove på et eller andet tidspunkt igen..
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Har jeg gjort før, men når Naja får en flaske med vand så drikker hun den som var det mælk (når hun altså får den om natten )
Og det er ikke fordi at hun er tørstig for når hun så vågner om morgenen så er det ikke med gråd og tørst. Så kan vi sagtens ligge og hyggeputte lidt før hun får mad og drikke. Og hun viser ingen tegn på tørst..
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Signe - Naja har også hele tiden sovet lidt uroligt men ikke sådan her..
Katja - Ja i et par dage overfodrede jeg hende helt vildt på et tidspunkt mens hun stadig fik natflaske, for at se om det hjalp - Det gjorde det ikke. Så det er ikke fordi at hun er sulten.
Jane - Jeg synes at det er på tide. Og synes at det er noget underligt noget at skrive at jeg vil ha' at min datter er ulykkelig.
Det kan jeg sådan set heller ikke se at jeg har givet udtryk for at hun er. Hun er urolig men ikke ked af det.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
Zombie om dagen - Vågen om natten...