{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

hvem kender reglerne? {{forumTopicSubject}}

hej piger, i som ikke bor sammen med jeres barns far,

hvor langt bor i fra faderen?

jeg spørger fordi, den dag idag bor vi 21 km fra hinanden, men nu har jeg fået et kanon tilbud på et sted at bo, men det er kun 7 kmn fra ham. så hvad nu lige hvis jeg siger ja til det?

kan han kræve mere samvær? kan han kræve hele forældremyndigheden? (der er ingen anden årsag til det) ændrer de krav der sig overhovedet?

en god veninde har tilbudt at sætte et flytbar hus op på deres grund, på en kanon godt nedlagt landbrug. det er så perfekt et tilbud,. det eneste der holder mig tilbage for at råbe JAAAAAA er at jeg ved ikke hvordan og hvorledes med min datters far,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem kender reglerne?
  • #1   16. maj 2009 Altså jeg ved det ikke men er det ikke kun længere væk man ikke må flytte? Synes jeg min veninde snakkede om men måske mig der har misforstået :S

Et flytbart hus? smiley

• #2   16. maj 2009 jeg tror godt jeg må flytte lige så langt væk jeg vil, men så skal jeg sørge for transporten begge veje ved samvær.

et flytbart hus er sådan et træhus (ca 80 kvadratmeter) som bare kan flyttes, et rækkehus der kan kobles fra forsyningerne og flyttes på en lastbil. som de fx gør det med mandskabsvogne på byggepladser, samme system

• #3   16. maj 2009 du skal ikke betale begge veje kun den ene efter de nye regler

• #4   17. maj 2009 okay'
    '
    men nu er det jo så heller ikke super aktuelt kan man sige, da spørgsmålet går på hvad der sker hvis jeg flytter tættere på stodderen (undskyld mit fransk)

tænk så perfekt det ville være........2 legekammerater til karen på under 1 minuts gang væk. masser af god og sikker plads at lege på. tæt på hendes kusine på samme alder der bor 2 km der fra. mors hest der bor lige uden for døren, det er økonomisk overskueligt for os. det er super super tæt på en hovedåre til både aalborg og thisted,det ligger dejligt uforstyrret. 5 min. ind og handle og det samme med dagpleje. hunden må også være der og det er super tæt på træningspladsen.

det ENESTE der ikke huer mig er afstanden til ham.

• #5   17. maj 2009 det er lækkert, ville bare fortælle at du kan spare lidt på transport. men jeg tror at din datters og hendes far samvær vil være det samme som de har nu

• #6   17. maj 2009 Nej han kan ikke kræve mere end han ville kunne i forvejen.. Det har intet at sige at du flytter tættere på ham... Du skal bare huske at uanset hvad skal du varsle ham flytninge min 6 uger i forvejen.. Sådan er de nye regler;0)

• #7   17. maj 2009 tak tøser!

:o)
    jeg er rigtig glad for at i ville bruge tid på at svare mig her, i som ved mere om de regler der end mig :o)

så er det jo bare at få det sat i sving

*smiiiiil*
    så så man lige lykken smile til os!

• #8   17. maj 2009 afstanden han ingen betydning for mere eller mindre samvær smiley
    Har i fælles forældremyndighed ?

• #9   17. maj 2009 Uanset hvordan man bor kan manden altid kræve fuld forældremyndighed, men der til og til han får det er lang vej smiley

• #10   17. maj 2009 Det er praktisk talt næsten umuligt at få fuld forældremyndighed idag med de nye regler.. Loven forskriver at der skal være en ekstrem grund for at tildele den ene forældre den fulde myndighed. Og vi snakker ikke kun f.eks vold i forholdet, eller alkohol. Der skal virkelig være et gralt misbrug af f.eks barnet.... Har desværre været ude for at min ældste datter har fået tvunget samvær med en MEGET og voldelig alkoholisk far.. Mod hendes vilje. Og vi har desuden fælles forældremyndighed stadig, selvom han utalige gange har truet med bål og brand. Og trusler om at beholde barnet efter samvær. Hvis det ikke er ekstremt, hvad er så?????

• #11   17. maj 2009 Hej Janne......
    Vi boede før godt 15 km fra min kærestes eks kone...
    idag bor vi så kun 200 meter... opgangen ved siden af nemlig !
    det giver ikke krav på mere samvær ej heller retten til forældre myndighed..
    men hos os har der dog været lidt bonus i det...
    pigerne kommer nemlig ofte op og siger hej..... sover sammen med vores fælles børn og leger sammen .... det var vores bonus men vi har ikke krav på mere end det alm fastsatte samvær smiley

Kommentér på:
hvem kender reglerne?

Annonce