{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.604 visninger | Oprettet:

Joshua og hans forældre {{forumTopicSubject}}

lidt opdatering taget fra fb...

Kan kun give Nick ret, det er simpelthen så stort, vi er så overvældet over denne gruppe overhoved eksistere for vores dejlige lille Joshua. Bare denne her gruppe har givet mig som mor og "indlagt" med Joshua ekstrem meget rygrad til jeg kan fortsætte med at holde mit hoved oppe.
Og det har jeg virkelig min dybeste restekt for, i vil alle blive bevaret og mindet for jeres fantastiske sind♥
Joshua & Melissa, Rigshospitalet 2009

Melissa Nethe Ploug skrev
kl. 22:19
Jeg har den dybeste respekt til jer som rent faktisk godt kan se alvoren i det her, og ja der er utrolig mange andre der står i lign. situationer eller værre..
Men denne gruppe er med store hjerter, og bekymrede sjæle oprettet fordi vores lille prins er syg..
Og det er bare sååh STORT af jer alle, og som Nick os skrev ingen er tvunget til at bidrage for ingen af os kræver det, og man er ikke et dårligere menneske af den grund...
Denne gruppe har aldrig været krævet af nogle af os og det er simpelthen derfor vi med vores hjerter takker alle jer der skriver, samt bidrager det er mere end vi nogensinde i vores vildeste fantasier overhoved kunne drømme om...
Vi sender tanker fra Rigshospitalet ♥

25/5-09
Endelig svar på nogle prøver.... Joshuas infektionstal er kommet ned på 59 smiley men hans blodprocent er dog utrolig lavt ;( Han skal ha taget nogle nye prøver idag, der skal vise om den er faldet eller steget, er den faldet skal den lille mand til og ha blod ;( Det håber vi så ikke..... ♥ ♥

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Joshua og hans forældre
  • #1   25. maj 2009 hvor er det bare forfærdeligt for dem.. ingen har fortjent sådan en omgang.. håber snart der kommer lidt medgang.. og det forbliver godt

• #2   25. maj 2009 Jeg synes simpelthen det er SÅ grotesk at folk rent faktisk sidder inde i den gruppe og diskutere det med den skide indsamling, det er jo ikk noget Nick og Melissa har bedt om, det er nogen fra gruppen der har OPFORDRET Nick's moster til at starte det, men helt ærligt, de 2 stakkels mennesker, og resten af familien som osse læser derinde, sidder med en lille purk på omkring 2 mdr som er dødsyg, og så har folk så lidt hjerne at de begynder at sidde og diskutere noget så LATTERLIGT som penge.. Føj hvor må man skamme sig, det er sku nok ikk hvad den stakkels familie har brug for at læse om hvordan folk sidder og nedgør den idé derinde.. Det er fair nok man ikk vil doneré noget, og at man synes folk skal doneré til nogen mere "nyttige" sager.. Men hold det dog for jer selv altså,.. HELT ÆRLIGT.. Bliver simpelthen SÅ gal på sådanne mennesker som skal sidde og være så negative om altting. HOLD DET FOR JER SELV, altså enten så vil man doneré og ellers vil man ikke, det er da bare fint begge dele man bestemmer SELV hvad ens penge skal gå til...

- Og til dem som synes man skal støtte noget mere "nyttigt".. Gjorte jeg osse med glæde hvis jeg var SIKKER på at pengene gik til de ting man støtter og ikk alt mulig andet lort.. Det har været SÅÅÅÅÅÅÅÅ mange gange i tv nu efterhånden at det er en MINIMAL del af ALLE de penge man vælger og give som går til selve det man har valgt og støtte..

Sorry måtte bare lig af med mine frustrationer mod alle de negative mennesker der synes de kan tillade sig at sidde og skrive sådan noget lort inde på facebook gruppen,.. ARGH§!!

• #3   25. maj 2009 ..

• #4   25. maj 2009 Olivers mor - ENIG!

Dog kan jeg ikk finde noget om folk diskutere det, men hvor er det pisse frækt!

• #5   25. maj 2009 Sonne : Jeg tror det er blevet slettet, kan nemlig heller ikk finde det mere!! ..
    Men DEJLIGT at du er ENIG smiley Haha!

• #6   25. maj 2009 Alt andet ville os være dumt, altså at lade det stå ville ha været dumt.. folk er simpelthen samvittigheds løse nogen gange...

og ja, det er som ord taget ud af min mund det du skriver...

• #8   25. maj 2009 Sonne : Jamen jeg forstår virkelig hvordan man kan være så følelseskold, og så specielt når det ikk er Nick og Melissa selv der sidder og beder om penge, for det er jo ikke tilfældet altså.. Seriøst..

Nadia : Han har menigitis den lille purk.. smiley .. Og det svinger meget hvordan det går ham.. Lig pt går det ham nogenlunde.. Men det kan ligeså hurtigt vende igen smiley

• #10   25. maj 2009 SIDSTE NYT :
    Lægerne har nu gennemtjekket Joshua´s scanningsbilleder og der har de fundet en blodprob i højre side af hjernen der har lukket for blodtilførslen til vingerne og en betændelstilstand, så han skal ned til en MR scanning så de kan se om der er sket mere smiley

• #11   25. maj 2009 SIDSTE NYT :
    Lægerne har nu gennemtjekket Joshua´s scanningsbilleder og der har de fundet en blodprob i højre side af hjernen der har lukket for blodtilførslen til vingerne og en betændelstilstand, så han skal ned til en MR scanning så de kan se om der er sket mere smiley

• #12   25. maj 2009 Nadia : Det var faren til lille Joshua, hans moster var blevet opfordret til at starte en indsamling til Joshua, sådan at hans forældre kunne forkæle ham lidt ekstra når de kommer hjem fra sygehuset.. Så det er bare en lille indsamling til det..
    Og ingen siger jo at folk skal give 100 eller 200 kr.. Som der står et sted inde i gruppen så er en 5 kr osse fint.. smiley
    - Og det er der så nogen der har ondt i røven over fordi at de ikk forstår man skal samle ind når han ikke skal have behandling som koster penge eller noget.. Det er osse fair nok, de skal bare ikk skrive det inde i facebook gruppen, de skal holde det for sig selv.. Og de må gerne komme med deres mening, men helt ærlig.. Forstår bare heller ikk hvordan de kan TILLADE sig at gå imod da det er en PRIVATSAG hvad folk vælger og bruge deres EGNE penge til.. Og synes bare det er SÅ synd der bliver skabt sådan en negativ stemning på en side som er oprettet for at støtte op om nogle forældre med et dødsygt barn!! .. smiley Grr.. Undskyld det blev så langt bliver bare SÅ gal hver gang jeg tænker på det.. smiley

http://www.facebook.com/event.php?eid=182889215474#/group.php?gid=100031144993&ref=mf

• #13   25. maj 2009 Det var vi enige om Linda;)

• #14   25. maj 2009 Jaaa.. Uh har osse lige læst sidste nyt.. Håber ikk der er sket noget mere alvorligt.. Puha, hvor er det bare synd.. Prøv engang og tænk sådan et lille bitte liv, og sikke en STÆRK lille dreng der bare står det hele imod og bliver ved med at komme lidt op igen hver gang de får en nedtur.. En rigtig lille fejter er han.. smiley

• #15   25. maj 2009 Er helt enige med dig Oliver's moaar, Tænkte også lad det dog ligge, hvis i ikke bryder jere om indsamlingen, så lad da bare være med at biddrage istedet:)

• #17   25. maj 2009 Marie : Jaa, lige præcis.. Det sidste de har brug for ligenu er nok at folk er negative omkring og osse som jeg sagde fordi det ikke er noget de selv har bedt om altså..

Nadia : Jaaa, det er super synd altså.. Det er så forfærdeligt.. Og kan bare ikk forstå at folk ikke tænker længere..
    Seriøst de burde prøve og sidde sig ind i deres sted og tænke hvordan de selv ville ha det hvis de kom ind og læste sådan nogle negative ting bare fordi andre har prøvet og være flinke

Charlotte : Hihi dejligt med nogle folk der er enige smiley

• #18   25. maj 2009 hvor er det egentlig typisk... For i weekend er der ikke mange af de læger der har den rigtige ekspertise til at kigge på billederne... De møder først mandag og nærstudere dem.
    Vi fik lov at komme hjem på orlov da børnelægen ikke kunne se noget og fik at vide at om mandagen mødte de der havde styr på sådane billeder og de der vil nærstudere dem.. så vi havde værsgo at køre hjem med en håndfuld stikpiller og så møde op igen mandag...

bare utrolig at der ikke bare er en der ved bare noget i weekender...

• #19   25. maj 2009 Olivers moaar - manglede dig godt nok i tråden støtte joshua og melissa igår.. hehe.. der sad jeg og kom emd samme agumenter som du.. hehe...

• #20   25. maj 2009 Linda : Jaaa det er forfærdeligt at et dansk sygehus nu til dags ikk har personale med kompetance til at kigge på billederne ordentligt.. Seriøst, det er altså ikk altid man kan vente til Mandag.. Tænk i lille Joshua tilfælde hvis det har gjort mere skade fordi de ikk har opdaget det før, og der ikk er blevet gjort noget ved det i weekenden fordi de ikk havde "ordentligt" personale.. Helt ærligt..
    Ved godt der er mange der siger, de gør hvad de kan og bla bla bla, men MANGE læger hopper over hvor gærdet er lavest.. Min mands farmor døde af kræft i Januar..
    De havde behandlet hende for mavesår i ½ år inden de "kom i tanke" om at det kunne osse være kræft, og der var det for sent, der havde kræften bredt sig så meget og gjort hende så svag at kemo ville ha slået hende ihjel.. Og vi fik beskeden: Jamen vi havde glemt at kræft i bugspytkirtlen har samme symptomer som mavesår, derfor glemte vi at tjekke.. HELT ÆRLIGT, hvad er det for noget og stå og sige til en familie der lige har fået og vide deres kone, mor, farmor og oldemor er dødsdømt og at det bare er et spøgsmål om tid.. VI GLEMTE DET.. Baaah..

Sonne : Jaaa så det godt du kæmpede med næb og klør.. smiley .. Og tror osse jeg fik skrevet 1 indlæg, men havde ikk tid til at diskutere videre, Oliver var nemlig helt umulig.. smiley
    - Osse derfor jeg har valgt og blande mig idag.. smiley

• #21   25. maj 2009 Olivers moaar....Ej hvor træls... ja det er sg skræmmende, hvordan det egentlig fungerer herhjemme... Jamen vi har det jo så godt, gratis sygehus væsen da vi betaler skat osv... Tror at mange der går rundt og siger sådan aldrig selv har oplevet systemet indefra- hvordan det er at stå med et lille barn ingen ved hvad fejler osv, at man ikke kan få ordenlig behandling i weekender med mindre man er døden nær eller død syg pga manglende personale...

• #22   25. maj 2009 Nu har jeg fulgt med i tråden hele formiddagen og syntes lige jeg vil komme med min mening. Forstår simpelthen ikke lige hvad folk har så ondt i røven over. Hvis det var hende selv der havde startet indsamlingen kunne jeg da forstå det, men når det nu engang er en "alm" dansker der har opfordret til dem er det jo ikke fordi de tigger penge.
    Mon ikke den lille familie har nok at tænke på lige nu, og tror nu ikke det er penge de har i tankerne, men at deres lille søn skal blive rask.

• #23   25. maj 2009 Linda : Ja det er forfærdeligt.. Ved godt at der er mange dygtige læger osv, men hvorfor har man så ikk nogen af dem der arbejder og hverdagene og nogen i weekender, i stedet for at ALLE de dygtige arbejder i hverdage og så er der kun de mindre dygtige i weekenderne.. Folk kan sku blive ligeså syge i weekenderne som de kan i hverdagene..
    .. Men ja, jeg har ikk så meget tilovers for det danske sygehusvæsen og det danske retssystem!! smiley

• #24   25. maj 2009 Tanja : JA LIGE PRÆCIS!!!!!!!! ... Du kunne simptelhen ikke have mere ret altså..
    Synes det er forfærdeligt hvorfor folk skal give til udtryk at de har ondt i røven og så specielt inde i den facebook grupper hvor Nick og Melissa selv læser med, helt ærligt.. Som du siger har de vidst nok og tænke på med at få deres lille dreng rask og så er der sådan nogle båtnakker der synes de skal komme med deres NEGATIVE meninger sådan et sted.. Magen til følelseskolde mennsker..

• #25   25. maj 2009 og ja, det danske sundhedsvæsen er noget mærkelig noget. I starten af december opdagede min far en knude i siden. Fra han var ved læge til han kom ind for at få den fjernet gik der over 2 mdr og så fik der da lige 2 mdr mere inden han fik svar på om det var godartet eller ej. Nu var der heldigvis ikke kræft i, men hvis der havde været, så var der da lige blevet spildt 4 mdr og man ved jo selv hvor hurtigt det går med den sygdom. Det er for langt ude.
    Det samme med de billeder af den lille fyr. Må ikke håbe det har gjort situationen værre, at de først har fået kigget billederne ordenligt igennem idag.

• #26   25. maj 2009 Tanja : Ja se, det er SÅ forfærdeligt altså.. Min veninde har en cyste på æggestokken, og det er over 1 måned siden de tog prøver, hun ringede så derop i Fredags, og de sagde: Jaaamen de prøver var da længe kommet svar på, de havde bare ikk lig husket og ringe til hende..
    Helt seriøst, hva fanden er det for noget.. ?!!! ..

• #27   25. maj 2009 Ja, hvis de har så meget imod det hvorfor så overhovedet være i en støttegruppe for dem. Det er sgu da bare fordi de er nysgerrige og vil følge med i hvad der sker.

• #28   25. maj 2009 Det er da simpelthen for langt ude... Men ja, jeg har flere skræk historier fra vores familie bare, men det er vist ikke lige tråden for dem...
    Håber så meget til den lille fyr klarer det, det er da slet ikke til at bære. Det er så uretfærdigt når de små pus bliver så syge.

• #29   25. maj 2009 Tanja : Ja, og hvis de gerne vil vise deres støtte ved at være med i gruppen, så det fair nok, men de behøver da ikk begynde at rakke ned og lukke alt muligt negativt ud bare fordi der er nogen der synes det er en god idé med en indsamling.. Helt ærligt..
    At man ikk kan tænke længere i sådan en situation med 2 unge forældre der lige er blevet forældre og deres barn er MEGET sygt, at de ikk har brug for sådan noget negativitet det forstår jeg VIRKELIG ikke, kan slet ikk forstå der findes så dumme mennesker altså..

• #30   25. maj 2009 Tanja : Heeh, ja jeg kunne skam osse komme med flere skrækhisotier.. Men som du siger er det nok ikke lige tråden for det.. smiley

• #31   25. maj 2009 måske vi skulle lave en tråd om sygehus - læge systemet og give et link til sundhedsminister'n....

• #32   25. maj 2009 nå men der går vel også noget stykke tid inden der kommer 'sidste nyt' fra fb, for hvis han skal i mr scanner idag, skal han jo bedøves - igen...

• #33   25. maj 2009 Ja, tror da nok lige de ville få et chok, for syntes det er tit folk herinde fra skriver om dårlig behandling på sygehusene rundt omkring i hele landet.

Vi må jo bare håbe på det at det er godt nyt næste gang de skriver.

• #34   25. maj 2009 Tanja og Trine - jeg er SÅ enig med jer... ingen tvivl...

• #35   25. maj 2009
    undskyld jeg spørger men er det hende fra de unge mødre ?

• #36   25. maj 2009 Jackie - ja, det er det...

• #37   16. nov 2009 Nogle der ved om hun har en profil med smukke lille Joshua herinde???

• #38   16. nov 2009 Anne - det har hun ikke...

• #39   17. nov 2009 ok

Kommentér på:
Joshua og hans forældre

Annonce