{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Ja så kom det endelig... {{forumTopicSubject}}


Ja som overskriften siger så kom det længe ventede brev fra kommunen af omkring dagplejeplads til Nadja.

OG !!!!!!!!!!! Taaa Daaaaa :-))))

Hun har fået plads fra 1/8-09 og ved den dagplejemor jeg havde søgt om. Det er bare dejligt.

Jeg selv skal starte studiet op igen 1/9 så der er en lille måned til at køre prinsessen stille og rolig ind i det store ukendte hun nu skal igang med.

Bare en lille glædelig nyhed her fra os af :o)))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja så kom det endelig...
  • #1   4. jun 2009 Jeg har haft en måned til at køre Noah ind i dagpleje, og det har bare været SÅ fantastisk, for har kunne gøre det stille og roligt..Det skal du være glad for, at du har god tid til det....

    Og stort tillykke med pladsen smiley


  • #2   4. jun 2009 Tusinde tak Sonne..
    Det er jeg også det er helt sikkert og vidst.. ville have det skidt med kun og have en uge max 14 dage til det.. her har hun trods alt en hel måned.. det kan bare ikk være mere luksus for at sige det på den måde :-))


  • #3   4. jun 2009 ja her er det omvendt - jeg skal starte arbejde 8 juni og har fået dagplejeplads 6 juli - og så napper dagplejemoderen lige ferie fra 27 juli til 17 august....................

  • #4   4. jun 2009 Tina - ja, det er SÅ luksus... i hvert fald stort tillykke med det...

    Bonnie - hva gør du så til han har plads?


  • #5   4. jun 2009 jeg prøver at klare det med min venindes hjælp og min store pige som heldigvis har læseferie men helt optimalt er det jo ikke - i DP-moderen ferie kommer han desværre nok i gæstedagpleje - lidt hård start syntes jeg..........jeg vil prøve at flytte min ferie men jeg arbejder jo PPR og der er ferielukket i uge 29 og 30 og der vil de selvfølgelig gerne have at vi afvikler vores ferie..... men jeg vil prøve i det mindste at få uge 33.

Kommentér på:
Ja så kom det endelig...

Annonce