{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

? vdr. gravid og udd.. barselsdagpenge {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg planlægger at få barn når jeg afslutter min uddannelse, på den måde at jeg så vil være gravid i det sidste halve år af min uddannelse.
Jeg er i tvivl om jeg så har ret til barselsdagpenge bagefter, når jeg er færdiguddannet.
Jeg vil ringe til kommunen imorgen, men ville alligevel lige høre jer, om nogen af jer har gjort på samme måde, med at planlægge barn efter endt udd., og hvordan økonomien var efterfølgende?

Hilsen Sofie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? vdr. gravid og udd.. barselsdagpenge
  • #1   8. jun 2009 Jeg blev gravid så det passede med jeg kunne gå på barsel efter endt uddannelse. Jeg får nu barselsdagpenge af kommunen. Det har alle ret til hvis man ikk har et fast arbejde.

    Hvor mange penge du ka få i barselsdagpenge kommer så vidt jeg husker an på hva din løn har været de sidste 3 mdr. inden du går på barsel...

    Det blev en lidt længere forklaring.. gir det mening???


  • #2   9. jun 2009 Har i været i en a-kasse et år inden i stoppede?
    Jeg får bare SU det sidste halve år inden.. så får jeg vel ikke så meget i dagpenge..


  • #3   9. jun 2009 Jeg tror nok så vidt jeg husker at man får 90 procent af den løn man har fået de sidste 3 mdr. Ja jeg var i A-kasse inden.. men det har ingen betydning når man ska på barsel...

Kommentér på:
? vdr. gravid og udd.. barselsdagpenge

Annonce