{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Meget stolt mor ! {{forumTopicSubject}}

ja selvom min lille Lærke er syg med halsbetændelse og øjnbetændelse, laver hun nye ting..

I forgårs rækte hun tunge for første gang, og nu gør hun det hver gang man gør det til hende, det er bare SÅ sødt.

Hun laver også fiskemund, altså sure kinderne ind...
Og for at det ikke skal være løgn kan hun komme op på alle 4 og så sidder hun der og rokker, indtil hun tager en hoved spring...

Ja måtte lige fortælle, for et så stolt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget stolt mor !
  • #1   11. jun 2009 Hej Christine
    Hehe kan lige forstille mig hende sidde på alle 4 og rokke.. ss..
    Ja her er vi gået lidt i stå.. det med at rulle gider man ikk rigtig mere og sidde selv heller ik.. jo det er sjovt nok til tider men det er bestemt ikke noget damen synes om..
    Hun har fået sine fortænder foroven og forneden så nu kan damen altså skære tænder.. hvilken lyd siger jeg bare :-s *GG*
    Ellers griner og snakker hun som altid..

• #2   11. jun 2009 Ej hvor dejligt.. Tristan er de sidste par dage begyndt at klappe kage og sige "oar"..

• #3   11. jun 2009 Tina, synes også lærke havde en periode hvor hun gik lidt istå men hun tager da revance (staves) nu....
    Mon ikke hun er kommet til et punkt hvor der ikke sker nok, altså hun vilo gener rundt men kan ikke og så er det nemmer at skrige for så bliver man bået og kommer rundt....

Malena: hehe ej hvor godt, det er bare søde når de begynder at klappe, nogle gange gå de helt over gevind...
    For at det ikke skal være løgen er vi helt sikre på at lærke både har sagt hej, far, og felex (mine forældreres hund) hej har hun sagt et par gange...

Lærke vinder også ikke bevist som farvel men hun sidder nogæle gange og vinker, og så ryster hun på hoved..
    Lidt sjov da jeg den anden dag spurgte og vi skulle tage ud til besserne, så rystede hun på hoved... Ikke noget bedsteforældrene synes om men jeg synes nu det var sjov..

Kommentér på:
Meget stolt mor !

Annonce