{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  8-9 måneder, Vægt?
  • #1   13. jun 2009 Frederic blev 9 mdr den 3 juni. han er 77 cm og vejer 9 kg...
    Bruger str 18 i bundgård begyndersko - Bukser 80 - trøjer mm 74.

Fik sin 3. tand her den 11 juni. Han hverken kravler- rejser sig op ved ting eller lign. Han er dog begyndt at sidde med benene bagud og læne sig frem. Ellers møver han sig rundt på nummer'n eller på maven. Vi har trægulv over alt og det har dp også... Så det er svært for ham at komme op på alle 4...

• #2   13. jun 2009 Malias har så ikke fået nogle tænder Endnu, men der er 4 på vej, så han er ikke super nem i de her dage smiley

Men han kravler perfekt og rejser sig op af alt, vi har også trægulv og det er møg glat, men jeg tror at han vendet sig til det smiley

• #3   13. jun 2009 Cecilie blir 9mdr her den 25.
    Hun vejer 8,6 kg & er 73cm

Hun har 4 tænder & to mere er ved og komme frem .
    Hun kravler helt nu & prøver og rejse sig op af alle ting & er i alt nu smiley
    Så hyggeligt smiley

• #4   13. jun 2009 Hi ja, man får løbet og gået en del nu, hvor de er så aktive smiley

Jeg synes måske at Malias (Min søn smiley er lidt FOR aktiv idag, han var lige så sød at vågne 05,30 idag, og han er kun sovet 45 min, i løbet af dagen, så jeg er ved at være en smule træt nu smiley

• #5   13. jun 2009 Hehe ja man skal da ihvertfald holde meget øje nu da smiley
    Åh kender alt for godt til det der - Cecilie hun vågner nogen gange lidt over 5 og er mega frisk i ca. en time og så kan hun godt lægge og sove i 2 til 3 timer igen . & sove om eftermiddagen det ville hun ikke rigtigt mere så det ender tit med at hun skal have en lille lur kl 17.00 på en halv time ca smiley

• #6   13. jun 2009 Så er han da også noget af en basse =).

Nicklas vejede da han var 9 mdr, 11 kg og var 78 lang.

Hvor stor var din ved fødslen?? =)

• #7   13. jun 2009 Simone S:
    Ja, man kan ikke bare vende ryggen til mere smiley
    Det er nu meget hyggeligt smiley

Mai & Henrik T:
    Ja han er ikke lille smiley
    Nej, hav vejede 3504g. og var 52 cm, og da han var 4 måneder vejde han 9,6 kg, men hans far er 187cm, så det er nok derfor...

• #8   13. jun 2009 Ja hold da op en stor dreng! William er næsten 21 måneder og vejer 11 kg og er omkring 80 cm

• #9   13. jun 2009 hm... syntes sg jeres kan en del...

han har siden igår haft ticks lign ryk i hele kroppen - trækker begge skuldre op - spænder maven og sætter i et lille ryk fremad...

Kan det være fra narkosen da han var 5 uger? begyndende et eller andet...

• #10   13. jun 2009 William bliver 9 mdr her den 28, og han vejer godt og vel 9100 g og er ca 73 cm, og har 7 tænder... (:

• #11   13. jun 2009 Ja, han vejer jo nermest det en 1-2 årig gør..
    Men han er ikke tyk, jeg håber da også snart at han holder en pause med at vokse, han er bare så tung at bære rundt på...

• #12   13. jun 2009 Okay så var han jo ingen gang så stor ved fødslen. Nicklas, min søn, vejede 4830 g og var 56 cm, og han har også altid været en stor basse.

Ja de er sku tunge at bære rundt på, Nicklas går også næsten nu, bliver skønt når han kan gå helt selv =)

• #13   13. jun 2009 Hvornår begyndte jeres guldklumper og kunne kravle ?
    Cecilie begyndte først med det for nogen dage siden nemlig og har idag så sat sig selv op på numsen fra kravlestilling så synes det går hurtigt med hva hun kan nu.
    men ville til gengæld ikke rigtigt vende sig fra ryg til mave
    - Så derfor går jeg til noget der hedder børn i bevægelse me hende for og øve i det men føler bare at der ingen grund er til det da hun enlig både kan kravle osv for kunne jo være at det er fordi hun ikke bryder sig om det måske .

• #15   13. jun 2009 Malias har kunnet sætte sig op fra kravle-stilling siden han var 6 måneder ca, og han begyndte at kravle da han var knap 7 måneder...

Jeg har også en veninde, hun har en datter der er 3 uger ældre end Malias, og hun vil ikke ligge ¨på maven, og hun humper på numsen, og hun kravler heller ikke..

• #17   13. jun 2009 Frederic har også kunnet sidde op siden 6 mdr, når vi sætter ham. men ellers ikke... han elsker at ligge på maven - skubbe sig bagud og dreje 360' rundt stadig på maven. ellers humper han også på nummer'n..

• #18   13. jun 2009 Okay ja Cecilie har også kunne sidde af sig selv lige inden hun blev 6mdr Men mente at hun selv kan sætte sig op nu fra kravlestilling smiley

Kommentér på:
8-9 måneder, Vægt?

Annonce