{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baby Svømning
  • Trunte *
    Trunte * Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 87
    #1   22. jun 2009 Hej

    Vi har gået til babysvømning et par mdr og vi gør som følger:

    en taske med to håndklæder til baby og et til mig, to svømmebleer og to alm bleer og vådservietter skiftetøj og badetøj (måske lidt børst osv til dig selv)

    Jeg lægger Liv på en puslehynde på gulvet(eller bordet´) og tager hendes tøj, så hun ligger i body. Derefter klæder jeg selv om, mens hun ligger på hynden og leger med noget legetøj. Så tager jeg selv badedragt på og skifter hende til svømmeble.
    Så tager jeg hende og hynden med hen til bruseren og skyller hende og lægger hende på hynde med håndklæde og skyller mig selv. Så går vi ind.
    Når vi så kommer ud, så skylles vi begge og hun får nyt håndklæde, og så gør jeg hende helt færdig og ammer så hun bare skal i lift eller autostol og kan falde i søvn, så går jeg selv i bad bagefter.
    I starten blev hun ret ked af det fordi hun blir megatræt og så skyllede jeg bare os begge når vi kom op, og gjorde hende færdig og ammede osv og så tog jeg et bad, når jeg kom hjem. Der sov hun nemlig en god lur i barnevognen smiley
    Rigtig god fornøjelse, det er sjovt og sundt for de små


  • #2   22. jun 2009 Du skal medbringe:

    2 holndklæder til den lille ( et ekstra i tælfælde af uheld)
    2 badebleer ( en ekstra i tilfælde af uheld)
    rent tøj til den lille
    Badetøj og håndklæde til dig selv (undskyld kunne ikk dy mig hehe )

    Du skal vaske dig selv med vand og sæbe og skylde dit hår
    Du skal vaske barnet især meget grundligt i ble området.
    Det er nemmest at bade barnet mens du har det på armen.

    Og efter er det en god ide at vaske den lille med sæbe da der er lidt klor i vandet. Og det er en god idet at have en sut i nærheden hvis den lille bruger det, de kan følle sig utrygge med at ligge nøgne mens du vasker dig.

    Hvilken svømmehal skal du i?


  • #3   22. jun 2009 det er meningen det skal være bolbro ellers bullerup

Kommentér på:
Baby Svømning

Annonce