{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Har brug for at få det ud... {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om det er det rigtige sted jeg ligger dette indlæg, men har brug for at få det ud..

I Fredags stod den på hygge aften, bare mig og kæresten ( Thomas )
Vi sad lige så stille og så tv, så begyndte lille pigen at sparke godt i maven, hvor jeg så spurgte Thomas om han ikke ku tænke sig at ligge en hånd på maven så han ku mærke hende.. Men det ville han godt nok helst være fri for sagde han:( jeg blev virkelig ked af det og viste slet ikke hva jeg sku sige..
Han har aldrig mærket på min mave, eller kommet og lagt en hånd på maven..
Ville bare ønske han intresserede sig mere for det:(
Kan godt være han har svært ved at forstå at han skal være far, men ja, syns bare der er så mange ting ved ham lige nu der gør mig ked af det.
Sidste weekend spurgte jeg ham om nogen navne, men han ku bestemt ikke li nogen af dem og han synes godt nok os det var tidligt at snakke om navne og at det ikke var normalt, og at der ikke var nogen der snakkede om det allerede nu, men hallo hvad ved han om det, det er da meget normalt at snakke om navne, jeg har termin 10 November, så ville da mene det er meget normalt..
Så sagde jeg os til ham sidste weekend om hvis fødslen gik igang mens han var på arbejde om han så ville smide hva han havde i hænderne, så siger han bare at det da kom an på hva han havde gang i.. Ahh han virker bare slet ikke intresseret i vores barn..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har brug for at få det ud...
  • #1   26. jul 2009 Jeg kan godt forstå du bliver ked af det:( Man vil jo gerne dele oplevelsen - men har du prøvet at snakke med ham om at det gør dig ked af det, når han ikke viser interessen for babyen...Kom til at se at han ikke er så gammel, ved ikke om det har betydning, men kunne være at han har svært ved at accepetere det spring fra ung tiil voksen, så tideligt... Det er jo et stort ansvar så tidligt i et liv, især for en fyr...Tror de færrester fatter situationen for baby er i verden(ikke i maven)...sys du skal snakke med ham:)

  • #2   26. jul 2009 Ej det er da ikke rart for dig! Er det planlagt at du er blevet gravid? For mig lyder det som om at han ikke helt forstår at du virkelig er gravid, det lyder som om han nærmest fornægter det, og det er derfor han ikke viser interesse eller snakker om navne og vil røre maven... Du blir da nødt til at høre om han har tænkt sig at være sådan også når barnet kommer...

  • #3   26. jul 2009 Ja han er kun 20 og graviditeten var ikke planlagt..
    Tror os det er svært for ham, men alligevel.
    Jeg er bare ikke god til og få snakket med ham for når jeg endelig får sagt det jeg ville får han det på en eller anden måde vendt til at det er mig der er problemet..
    Jeg ønsker jo bare vi skal være lykkelige.. men ja smiley


  • #4   26. jul 2009 Du blir jo nødt til at snakke med ham, det er jo ikke bare småting det her, det er jeres kommende barn det handler om... Han blir jo nødt til at tage ansvar nu, for det er et lille menneske der snart kommer... Du blir også nødt til at tage ansvar nu, nu er det jo ikke kun dig og ham det handler om. Du må bide i det sure æble og spørge ham om hvad han har gang i. Og han skal godt være god til at argumentere hvis han kan vende den her over ham, jeg kan slet ikke forstå at han kan være sådan, slet ikke vil røre ved dinmave... Det burde jo være det største i hans liv det her...


  • #5   26. jul 2009 min mand kom heller ikke og mærkede på maven osv han havde svært ved at forholde sig til den lå en lille en der inde vi kvinder mærker det hele tiden det gør mænd ikke så lige på det punkt ville jeg ikke tage det så tungt men den andet kan jeg bestemt ikke følge ham i, ville helt sikkert tage en snak med ham om han overhovedet gider det.

  • #6   26. jul 2009 Ja jeg vil prøve tage en snak med ham.. det er bare så utrolig svært, for tror han synes jeg er åndsvag nogen gange.. og han synes alt hva der er med mig under gravidtien er unormalt, han synes det er unormalt at ha dårligt bækken så tidlig, og han synes det er unormalt at jeg tisser hele tiden og han synes det er unormalt jeg nemt græder ovs ku blive ved.

  • #8   26. jul 2009 min eks, gik heller ik meget op i graviditeten, han læste ingen bøger eller blade om det, og mærkede sjældent på maven.. tilgengæld læste jeg alt der var at læse og snakkede og fortalte lystigt om det, om han lyttede eller ej. Vores var heller ikke planlagt, men vi elsker vores søn overalt på jorden. desværre gik vores forhold ik som jeg håbede på men det er en anden sag.

    Så snak lidt med ham om det, måske er han bange for det hele og har lidt svært ved at forholde sig til det?
    sandsynligheden for at det blir bedre når baby først er der, er stor, min eks fattede heller ikk at vi havde en baby ik før han holdte ham for første gang hehe

    så jeg sys i skal tage en god og lang snak om dette


  • #9   26. jul 2009 Jeg vil prøve:S bare så svært..

  • #10   26. jul 2009 Jeg er ked af at sige det... Men når man skal have baby uanset hvor gammel man er er der ikke noget der er svært at tale om.. i min verden så skal det siges når det skal siges.. Dog på en pæn måde.. Ingen skal gøre mig til mærkelig eller som om det er mit problem. Det er et klart tegn på umodenhed og mangel på forståelse.. At han ikek vil røre ved maven og det gør dig ked. Prøv at spørg hvorfor??
    Det med navnene det behøver ikke være på plads men man kan godt snakke om forskellige navne..

    Mænd er nogle gange underlige.. Men husk at forholdet ikek bliver nemmere når baby kommer tværdigmod..
    Held og lykke med det.


  • #11   26. jul 2009 hvis min kæreste havde sagt han synes det var underligt at jeg skulle tisse hele tiden, at humøret svingede og at jeg havde ondt så havde han nok fået den største omgang ballade. Det er ikke just fordi det er så nemt at bære rundt på sådan en lille en og det er meget at gå med selv.
    Hans alder er ingen undskyldning, er man gammel nok til at lave barnet må man også tage ansvaret for det og i det mindste virke som om man vil lytte og tage del i ansvaret. Hvis han ikke vil nu - hvad så når jeres barn kommer og hans venner holder fest?


  • #12   26. jul 2009 Uden at have læst tråden igennem så vil jeg bare sige at det med at lægge hånden på maven og føle har jeg været igennem allerede da jeg var gravid med Helene og også denne her gang.

    Jeg spurgte som du også Kent om han ville mærke og han ville faktisk næsten ikke. Efter nogle gange fortalte jeg ham, at det gjorde mig ked af det at han næsten ikke rørte mig når jeg bad ham mærke. Han blev lidt forlegen og fortalte mig, at det var fordi han var bange for at gøre babyen noget inde i mig. Smågrinede og fortalte ham at der bestemt ikke ville ske noget ved det, da den var godt pakket ind *G* Men alligevel er han stadig meget nervøs og han rører stadig næsten ikke når jeg siger han skal prøve at mærke *G*

    Men det andet du fortæller om lyder ikke så rart. Har du fortalt ham hvad det får dig til at føle når han reagerer som han gør?


  • #13   27. jul 2009 Kan godt forstå du bliver ked af det. Men det kan sagtens ske din kæreste tænker rigtig meget på det hele lige nu og det er også normalt at reagere på den måde - at man holder afstand til det ukendte. Måske er han bange for at forholde sig til baby endnu, bange for at få følelser for barnet før det er født. Han kan jo inderst inde være bange for at miste barnet og derfor beskytter sig selv ved at holde afstand. Det er ikke sikkert det er noget han gør med vilje. Mænd har tit en anden måde at forholde sig til sådan noget på en kvinder, det er naturligt. Jeg tror det nok skal komme når terminen nærmer sig og baby stadig har det godt smiley Også selvom han er ung smiley

  • #14   27. jul 2009 Bianca >> Lige min tanke smiley

Kommentér på:
Har brug for at få det ud...

Annonce