Har brug for at få det ud... {{forumTopicSubject}}
Ved ikke om det er det rigtige sted jeg ligger dette indlæg, men har brug for at få det ud..
I Fredags stod den på hygge aften, bare mig og kæresten ( Thomas )
Vi sad lige så stille og så tv, så begyndte lille pigen at sparke godt i maven, hvor jeg så spurgte Thomas om han ikke ku tænke sig at ligge en hånd på maven så han ku mærke hende.. Men det ville han godt nok helst være fri for sagde han:( jeg blev virkelig ked af det og viste slet ikke hva jeg sku sige..
Han har aldrig mærket på min mave, eller kommet og lagt en hånd på maven..
Ville bare ønske han intresserede sig mere for det:(
Kan godt være han har svært ved at forstå at han skal være far, men ja, syns bare der er så mange ting ved ham lige nu der gør mig ked af det.
Sidste weekend spurgte jeg ham om nogen navne, men han ku bestemt ikke li nogen af dem og han synes godt nok os det var tidligt at snakke om navne og at det ikke var normalt, og at der ikke var nogen der snakkede om det allerede nu, men hallo hvad ved han om det, det er da meget normalt at snakke om navne, jeg har termin 10 November, så ville da mene det er meget normalt..
Så sagde jeg os til ham sidste weekend om hvis fødslen gik igang mens han var på arbejde om han så ville smide hva han havde i hænderne, så siger han bare at det da kom an på hva han havde gang i.. Ahh han virker bare slet ikke intresseret i vores barn..
maj 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 39 Svar: 651
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
jul 2009
Følger: 30 Følgere: 29 Emner: 102 Svar: 288
Tror os det er svært for ham, men alligevel.
Jeg er bare ikke god til og få snakket med ham for når jeg endelig får sagt det jeg ville får han det på en eller anden måde vendt til at det er mig der er problemet..
Jeg ønsker jo bare vi skal være lykkelige.. men ja
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
jul 2009
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Så snak lidt med ham om det, måske er han bange for det hele og har lidt svært ved at forholde sig til det?
sandsynligheden for at det blir bedre når baby først er der, er stor, min eks fattede heller ikk at vi havde en baby ik før han holdte ham for første gang hehe
så jeg sys i skal tage en god og lang snak om dette
jul 2009
dec 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 45 Svar: 279
Det med navnene det behøver ikke være på plads men man kan godt snakke om forskellige navne..
Mænd er nogle gange underlige.. Men husk at forholdet ikek bliver nemmere når baby kommer tværdigmod..
Held og lykke med det.
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
Hans alder er ingen undskyldning, er man gammel nok til at lave barnet må man også tage ansvaret for det og i det mindste virke som om man vil lytte og tage del i ansvaret. Hvis han ikke vil nu - hvad så når jeres barn kommer og hans venner holder fest?
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
Jeg spurgte som du også Kent om han ville mærke og han ville faktisk næsten ikke. Efter nogle gange fortalte jeg ham, at det gjorde mig ked af det at han næsten ikke rørte mig når jeg bad ham mærke. Han blev lidt forlegen og fortalte mig, at det var fordi han var bange for at gøre babyen noget inde i mig. Smågrinede og fortalte ham at der bestemt ikke ville ske noget ved det, da den var godt pakket ind *G* Men alligevel er han stadig meget nervøs og han rører stadig næsten ikke når jeg siger han skal prøve at mærke *G*
Men det andet du fortæller om lyder ikke så rart. Har du fortalt ham hvad det får dig til at føle når han reagerer som han gør?
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
Har brug for at få det ud...