{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

puttetid SKRIG og SKRÅL! {{forumTopicSubject}}

ja piger så har jeg et problem.

min elskede datter er nu 3½ måned, og hun er bare blevet sådan en glad og pludrende pige efter vi har været hos zoneterapouten og hun kommer nu af med afføring hver dag.

MEN ved putte tid og det er lige meget om det er formiddag, eftermiddag eller aften. så lige så snart hun bliver lagt til at putte og får sutten ja så starter sirenen og så skriger hun, nogle gange skriger hun så voldsomt og længe at hun bliver hæs og rød i hoved. pt. putter jeg i mine arme og går rundt med hende men det hjælper absolut ikke, har også prøvet bare at ligge hende i liften og det hjælper heller ikke, heller ikke en tur i barnevognen har haft nogen efekt, det eneste sted hun ikke skriger sig i søvn er i autostolen i bilen, men lige så snart vi stopper og tager hende ud og skal ligge hende i liften ja så starter sirenen. ikke at vi har brugt autostolen i hverdagen men det er hvis vi har været nogle steder og derefter kommer hjem.

kampen kan vare alt mellem 15 min til 2 timer og det er begyndt at tage rigtig meget på mine kræfter.

er der nogle af jer der har nogle gode råd og forslag for jeg aner simpelhen ikke hvad jeg skal gøre, ikke en gang min søster som har to børn i forvejen viste ikke hvad jeg kunne gøre. så nu må jeg høre jer af for er bange for at jeg gør noget forkert. skal lige siges at det slet ikke hjælper at andre tager hende det bliver det næsten kun være af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puttetid SKRIG og SKRÅL!
  • #1   14. aug 2009 skal lige siges at om natten vågner hun bare får mad, bøvser og så ligger jeg hende uden problemer

  • #2   14. aug 2009 hum tja h´va pokker kan man dog gøre... Altsår hvis william f¨år skrigeture, så plejer jeg og gi ham lidt mad (hvis han vil) og så får han sutten evt en tør ble og ud i barnevognen, hvor jeg så køre ind over vores døretrin så det bomler lidt vognen.. det virker perfekt her hjemme.. men sørger som sagt for a ´han ellers er veltilpas med tør mås, og mad ;O)



  • #4   14. aug 2009 helene: tak for rådet men syntes også at hun har tør ble inde hun bliver lagt sagt fået tilbudt mad, hun er født med læbe/gane spalte og kræver derfor lidt ekstra hvad mad angår, dvs den der giver mad sprøjter maden ind i munden på hende ved hjælp af en blød sutteflaske.

    marijana: ok hvad kan der da være galt siden hun skriger sådan og hvad kan en kiopraktor gøre ved det? men vil da prøve at undersøge det så tak for rådet. .


  • #5   14. aug 2009 Måske skal hun have kigget hendes ørs, for det kan gøre umenneskeligt ondt når man kommer ned at ligge, hvis det selvfølgelig er det!!

Kommentér på:
puttetid SKRIG og SKRÅL!

Annonce