571 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Lift"
Lift...
Hvad gør i når i ikke bruger lift mere... min dreng er snart 3 måneder og kan næsten ikke være i den mere... Mit spørgsmål er så hvad gør i når i er ude??? Altså hjemme hos nogen?? Lige nu har ...
Hvad gør i når i ikke bruger lift mere... min dreng er snart 3 måneder og kan næsten ikke være i den mere... Mit spørgsmål er så hvad gør i når i er ude??? Altså hjemme hos nogen?? Lige nu har ...
Skrevet af: Putte - 1. nov 2010
Lift..
Hej Piger :-) Håber det går godt med de små dejlige guldklumper :D Jeg ville lige høre om i stadig bruger lift eller om i så småt tænker at de små er ved at være for stor til den?? Syntes nemli...
Hej Piger :-) Håber det går godt med de små dejlige guldklumper :D Jeg ville lige høre om i stadig bruger lift eller om i så småt tænker at de små er ved at være for stor til den?? Syntes nemli...
Skrevet af: Tina - Mor til Sofie :) j - 10. apr 2010
Lift m.m..
Hej BG Vi fik lige et flip idag, og ville gøre taske og sån klar, så NÅR det sker, så skal vi ikke stå og pakke alt muligt :) Selvom der er nogle uger til. Men vi har 4 dyner, men de virker god...
Hej BG Vi fik lige et flip idag, og ville gøre taske og sån klar, så NÅR det sker, så skal vi ikke stå og pakke alt muligt :) Selvom der er nogle uger til. Men vi har 4 dyner, men de virker god...
Skrevet af: Thomas og Julie - Isabella og Melanie <3 - 15. sep 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rep af vaskemaskine 600 kr.
- Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
- 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
- Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
- Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
- Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
han er 64 cm og 7,1 kg han var godt nok blevet for bredskuldret til den ;o) hi hi... ej han kunne ikke rigtigt bevæge sig i den længere, så vi synes han skulle have lidt plads, hvilket så har resulteret i at han ligger og spiller kong gullerod mens han roder rundt i kassen for at pille ved ALT ;o) men tror han er glad for det, han skal bare lige vænne sig til at det er et sovested og ikke en legeplads..
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
Lift