{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Hvorfor reagerer nogle fyre sådan? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en veninde som muligvis er gravid og hun har sådan selv gerne ville være mor førhen men kunne ikke blive gravid med sin kæreste gennem 5 år.
Hun bor nu sammen med en "ny" hun har boet sammen med i et år.
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal råde hende.

Hun skrev sådan:

"Jeg tænker og tænker helt vildt, er gået over tid med min menstruation med talte med ham om det i dag. Han hentydede til at hvis jeg var gravid at han gerne ville have at jeg fik det fjernet. Han sagde at han faktisk havde glemt at jeg ik var på piller og at hvis jeg ikke var gravid syntes han at det var en god idé at jeg startede på dem. Det var ham selv der sagde dengang jeg stoppede med dem at han gerne ville ha det og han har bare snakket helt vildt meget baby snak med mig. Føler mig bare ret dum lige nu og rigitig ked af det pga. det han har sagt."

så idt jeg ved har de ikke planlagt at få barn lige nu. Han er 27 og hun er 23.
Hun kunne vist ikke tåle pillerne men hvis han har sagt sådan har hun vel bare godtaget når hun alligevel havde så svært ved at blive gravid at hun aldrig er blevet det selvom hun ikke har brugt beskyttelse al den tid.

Men hvorfor reagerer nogle fyre pludselig sådan når det pludselig kan være aktuelt?
hvordan skal jeg råde hende? hvis hun er gravid vil han så skifte mening måske? er det normal reaktion af en fyr?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor reagerer nogle fyre sådan?
  • #1   16. aug 2009 Hmm.. Har selv haft samme "problem" med en kæreste som jeg blev gravid med. Det var planlagt og det hele men da jeg fortalte ham det, ville han pludslig ikke alligevel fordi det var "hele livet" og "ikke bare noget man kan fortryde". Fedt fedt. Havde fået fjernet min spiral for vores skyld.
    Men jeg mistede så et par uger senere. Heldigvis tænker jeg den dag idag, fordi at han ikke skiftede mening. Men der er nogen fyre der bare lige skal have det banket ind i hovedet, og lige have lidt tid til at indse det.
    Men jeg tør ikke tage chancen igen. Hvis jeg en dag bliver gravid med en kæreste som gerne vil have det inden, men ikke når jeg er blevet gravid tror jeg at jeg får mig en abort. For ellers står jeg pludselig med flere børn, uden far. Det vil jeg slet ikke byde dem.
    Men ved ikke hvad jeg ville råde hende til. Det er en stor chance at tage?

• #2   16. aug 2009 Hun skal da beholde det hvis det er, hun er så heldig at det endelig er lykkes smiley

vores var også planlagt, men da jeg kom med en positiv test, blev han alligevel, bange og nervøs! Det er jo et stort ansvar og et stort skridt, så det kan jo være han lige skal sluge den og finde glæden i den smiley

• #3   16. aug 2009 Tror det er virkeligheden der banker på, måske han ikke ønsker barn allerede nu i deres forhold, tror de fleste bliver bløde om hjertet ved første hjertelyd

Min historie minder jo lidt om og Rasmus blev sur og sagde jeg havde snydt ham fordi jeg havde sagt jeg ikke kunne blive gravid men det havde lægerne jo sagt smiley Men han ændrede sig

• #4   16. aug 2009 jeg tror at han nok skal vænne sig til tanken, det hele er jo lidt nyt for dem... Hvis jeg, ligesom dig og din veninde, havde fået at vide at jeg ikke kunne blive gravid, og så blev det imod alle odds alligevel, så ville jeg ha set det barn som et lille mirakel, og ville få det under alle omstændigheder... Når du ser på dit barn tænker du så ikke også at du har fået et lille mirakel? smiley

Tror din veninde kommer til at fortryde den abort resten af sit liv hvis hun får den... Især hvis hun nu ikke kan blive gravid senere hen, pga hendes omstændigheder.

• #5   16. aug 2009 Min kæreste blev osse mega nervøs, den dag jeg viste ham den positive test, og blir stadig, nu hvor tiden begynder og gå hurtigt.
    Men jeg har en veninde som blev gravid på p piller. hvor kæresten osse gik fuldstændig i baglås, hun fik en abort og efterfølgende har han inderligt fortrudt det, så nu snakker de om og gøre det "sammen" den her gang. Men mænd er nogle sære skabninger, de vil gerne ha familie, men stadig være de her uafhængige indvider der kan gøre hva der passer dem.. nogle er bare mere exstreme end andre. Men hun skal gøre det hun føler er rigtigt, det er hende der står med sorgen og fortrydelsen bagefter hvis hun vælger og få en abort. Og vores samfund er jo heldigvis skruet sådan sammen idag, så enlige mødre ikke skal mangle noget.. aner ikke om det her kan hjælpe lidt..
    En ting der er sikkert, lyt til hende alt hva du kan og støt hende så godt som muligt.

• #6   16. aug 2009 uhhh heldigvis blev Idas far ikke sur, men det kunne han også bare være prøvet at blive ! Han vidste godt muligheden og i havde talt om det... Sikke en skidt situation din veninde er havnet i, ikke fedt, men kan være han ændre sig mange bliver lidt chokket i starten kan være det lige skal lægge sig...

• #7   16. aug 2009 jeg ville droppe drengen hvis det er et barn hun ville beholde

• #8   16. aug 2009 jeg trodet faktis også jeg var gravid på et tidspungt, var det ikke. og fyren ville begå selvmord hvis jeg fik det, og jeg ville ødelægge hans liv osv. nej nogle gange kan man godt mærke at piger er mere metant udvikle end drenge (=

• trine j
    trine j Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 17
    #9   16. aug 2009 Godt sagt Ginnie !!!!

• #10   17. aug 2009 Han er jo en god nok fyr, han er rigtig god for hende men tror måske bare at det var chokket. Det var mere om det var normalt at fyre kunne reagere på sådan en uventet nyhed.

Hun har taget en test og ER gravid, og efter han har tygget på det igennem dagen er han blevet rigtig glad, han skulle nok bare lige sluge kamelen og tænkte over alle spørgsmålene. Vi regnede det ud til at hun er 5+4 i dag hvis jeg har regnet rigtigt.

Sidste menstruationsdag skulle være 9 juli

• #11   17. aug 2009 tillykke til hen (=

• #12   18. aug 2009 Ej, det var godt for hende!! Tillykek til dem!

• #13   19. aug 2009 Det var en dejlig nyhed... tillykke til dem smiley

Kommentér på:
Hvorfor reagerer nogle fyre sådan?

Annonce