{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår må hun det ??
  • #1   24. aug 2009 Det må hun gerne, bare ikke alt for meget i løbet af dagen.. smiley Victoria gjorde akurat det samme, og hun ville simpelthen ikke lgge ned..

  • #3   24. aug 2009 alt hvad de kan det må de, bare alt ting med måde ;D

  • #4   24. aug 2009 Louise H : Nej hun vil nemlig ikk ligge ned , hun vil sidde op eller stå op det meste af tiden hvor hun er vågen ....

  • #5   24. aug 2009 jeg har det ligesådan med magnus, han gider ikke ligge ned , medmindre han sover smiley - jeg har altid fået a vide af sp at jeg ikke må "klodse" ham op , da de kan blive skæve i ryggen - eller de vil blive skæve i ryggen da små børn aldrig selv kan sidde helt korrekt.

    så jeg har aldrig gjort det smiley jeg sidder med ham , på gulvet(legetæppet) hvor han sidder mellem mine ben og noget legetøj foran, i sofaen med legetøj osv, så jeg kan rette ham "op" hvis han sidder bare lidt skævt. det har vi gjort LÆNGE smiley - da knægten ikke vil ligge ned.


  • #6   24. aug 2009 Frk Gaarsdal - Victoria var på akurat samme måde, hun stod også rigtig meget op, selvom hun ikke var ret gammel.. Og hun kunne faktisk stå rigtig længe, hun var bare stærk i sine ben!

  • #7   24. aug 2009 det samme her Marcus har siden ca 1 1/2 - 2 mdr´s alderen villet sidde og stå, og nej han ville heller ikke ligge i armen som en nyfødt længere efter det, han har fået lov når vi sidder med ham så sidder han på skødet af os, dog vil han godt ligge ned og lege, nu hvor han er 4 mdr forsøger han selv at rejse sig, ved at trække i sit legetøj over sig, og "lægger" vi ham i hans skråstol eller autostol så prøver han også at sætte sig helt op, jeg tror ikke det gør noget at man lader de små sidde lidt og lægger dem når de vil det.. vi har altså også flere gange haft ham til at sidde i høj stol og i en gynge, selvfølgeligt med måde...

  • #8   24. aug 2009 Jeg fik at vide af min sp at vi først måtte lade Oliver sidde selv med støtte da han var 6 mdr. Hun siger man ikke skal øve med dem i at sidde selv, da de kan blive "dovne" af at lære at sidde før de kan kravle.

    Men vi har nu ladet ham sidde lidt selv i sofaen fra han var 5 mdr.


Kommentér på:
Hvornår må hun det ??

Annonce