{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Ved ikk hva jeg skal gøre {{forumTopicSubject}}

Sofie er jo en hn baby. Søg under hard need babies. Hun kan ikk lide når der mange mennesker. Hun grader når maja og liva er i nærheden af hende. Men stopper når de går væk. De er kun 3 og 4år.. Hvis de larmer det mindste spiser hun intet. Hun følger ikk sin vækst kurve. Hun kan ikk lide at ligge selv hun skal være hos en hele tiden.

jeg føler jeg svigter maja og liva. Kan ikk lege med dem når jeg sidder med sofie. Suk.

hun sover ikk ligesom andre baby'er folds at hun slet ikk sover. Føler mig træt hele tiden. Igen går det ud over maja og liva.

vi skal flytte i hus om ikk så længe. Og hn babyer kan ikk tåle forandringer.
Er bange for hvordan hun vil regere..

maja og liva vil så gerne være med når jeg laver noget med sofie. Men blir nød til at sige til dem at de skal gå væk. Også føler jeg mig først som en dårlig mor.

tænker lidt om jeg skal blive boende hvor vi bor nu med sofie. Og lars og pigerne flytter. Det er samme by. Men det kan ikk være rigtigt mam skal gøre sådan. Og igen det jo også synd for maja og liva.

undskyld det er forvirrende at læse. Aner bare ikk hva jeg skal gøre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved ikk hva jeg skal gøre
  • #1   24. mar 2008 Mie... er ked af at høre at Sofie har det skidt :o( det gør så inderligt ondt, når man kan se at sit barn ikke trives...

    Har du prøvet alternative metoder ?? Ved at kinesiologer er gode til HN børn ??

    Det er bare et forslag...

    Varme knus Herfra


  • #2   24. mar 2008 Hvad er det?

  • #3   24. mar 2008 Kinesiologi er en metode, der kombinerer moderne vestlig fysiologi, anatomi og bevægelseslære med østerlandsk teori om menneskers energisystem (meridianer).

    Kinesiologiens grundlæggende idé er, at svækkelse af et organ er ledsaget af svækkelse af en muskel.

    Ved at teste dine musklers styrke i forskellige situationer undersøger kinesiologen, om du har psykiske eller fysiske ubalancer og blokeringer.

    Afbalancering
    Når kinesiologen har fundet ud af, om du har ubalancer og blokeringer, gælder det om at få genoprettet balancen.

    Kinesiologer har forskellige teknikker til afbalancering:

    * Massage af akupunkturpunkter

    * Mentale teknikker

    * Fysiske øvelser

    * Homøopatiske lægemidler

    * Kosttilskud

    * Kostråd

    * Akupunktur

    * Akupressur

    Samt meget meget mere, du kan evt ringe til en og høre nærmere, det koster jo ingenting.... og kunne jo være at der var noget at hente...


  • #4   24. mar 2008 hvad er en hn baby?

  • #5   24. mar 2008 Okay. Det er jo noget hun er født med.

    det hårdt. Hun hænger på mig konstant. Det synd for maja og liva.


  • #6   24. mar 2008 Åh hvor jeg fæler med dig, det er mega hårdt oz for dig.
    Håber at Charlottes eller andres råd kan hjælpe dig.


  • #7   24. mar 2008 En sådan baby som jeg skriver sofie er.

  • #8   24. mar 2008 Søg evt på google hard need babies

  • #9   24. mar 2008 Mie... selvom hun er født med det, er det ikke ensbetydende med at der måske kan gøres noget..., men nu skal jeg ikke pådutte dig noget, men jeg ville selv afprøve muligheden, om ikke andet så bare et ring, for at høre hvad de kunne tilbyde... Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men min lære som er kinesiolog holder til foran rigshospitalet, du er velkommen til at få hendes tlf nr. du skriver bare en pb, hvis du syntes det er noget du vil afprøve ;o)

  • #10   24. mar 2008 Okay. Tænker lige lidt over det. Bor på lolland.

  • #11   24. mar 2008 hvis jeg havde såden en baby ville jeg prøve alt. hvad med zoneterapi det har man os hørt skulle være godt for så meget og har selv prøvet det.

Kommentér på:
Ved ikk hva jeg skal gøre

Annonce