{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Moster L
Moster L
Tilmeldt:
2. sep 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 33

Hjælp til mælk... {{forumTopicSubject}}

hej alle mødre og kommende mødre.
jeg har lidt af et problem som jeg håber i kan hjælpe med.
min søn på snart fire måneder er begyndt at sove igennem, hvilket jo ikke er et problem i sig selv, men yderst vidunderligt. dog har det den konsekvens at jeg ikke producere nok mælk mere. det er som om det ikke kan finde ud af at han ikke skal spise i ti timer, og trapper så ned med produktionen. jeg har springfyldte bryster om morgenen, men om eftermiddagen bliver jeg nød til at tage begge bryster i brug ved hvert måltid, og først på aftenen er der så ikke mere tilbage. i aften måtte jeg fare ud og købe erstatning for de var total tomme og lille pus var mega sulten.
men jeg vil gerne blive ved med at amme, da der er allergi og sukkersuge fra faren, som jeg gerne ville give ham den bedste chance for at undgå.

så mnit spørgsmål er hvordan jeg får mine bryster til at forstå at selvom han ikke spiser om natten, så skal de stadig producere så der er nok til om dagen?
jeg har tænkt på at malke lidt ud efter hver måltid, men så løber jeg vel først tør, eller hvad?

hjælp er meget velkommen, for jeg er på herrens mark.. og undskyld det rodede indlæg, men er snot forvirret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til mælk...
  • #1   1. sep 2009 det samme her, bettemanden sover 12 timer og av av om morgenen, om aftenen kommer han i seng mellem 19 og 20, og så venter jeg til lige inden jeg går i seng og malker så ud, det holder det lidt oppe, det udmalkede mælk gemmer jeg og kommer i fryseren, så hvis der en dag mangler så har jeg noget der, udover det er min 4 måneders begyndt at få grød til aftensmad så dr behøver han ikke så meget mine fortrin he he desuden får han en flaske mme til nat, så passer det, jeg har rigeligt ,med mælk til om dagen, evt kan man jo så give det udmalkede om aftenen, men det øger altså produktionen at malke ud..

Kommentér på:
Hjælp til mælk...

Annonce