{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  papbørn
  • #1   20. sep 2009 Det har jeg smiley Min kæréste har en søn på 12 år , fra et tidligere forhold , ham har vi hver 2 weekend smiley

• #2   20. sep 2009 Vi har min kærste´s datter hver anden weekend

• #3   20. sep 2009 Hej ....
    Jeg er PAP mor til 2 piger.....
    jeg har selv en datter på 11 fra et tidligere forhold....
    min mand har så 2 piger på 9 og 13 fra et tidligere forhold
    og sammen har min mand og jeg så 2 piger på 6 og 2 .....
    Vi har været sammen i 8 år nu og de har kommet her sådan lidt forskelligt...
    den mindste lidt mindre end den store da hun er mere mors pige og den store helt klart fras pige....
    men som hovedregel kommer de hver 2 weekend og halvdelen af ferier hver 2 jul / nytår....
    men den store af dem kommer så osse indimellem og bliver et par dage alt efter behov ....
    min egen store datter er hos sin far hver 2 weekend og halve ferie samt hver 2 jul og nytår .....

SPØRG LØS måske kan jeg hjælpe dig med svar ?

• #4   20. sep 2009 min kæreste har en datter fra tidligere, hun er 1år.. og vi skal nu til at havde hende hver anden weekend.. men hvad har i gjort med jeres.. har i selv haft puslebord og seng og alt det eller hvad har i gjort med alt udstyret

• #5   20. sep 2009 SMILER : ja bemærk det er KUN piger så mon ikke manden får travlt gg
    ja her er mange når vi er samlet men jeg ville aldrig bytte det for noget..... elsker dem alle hver og en smiley

Vi havde Pusleplade vi tog frem til mandens den mindste..... samt en pakke bleer lidt legetøj og ja vi købte en billig gæste /weekend seng som hun sov i for ellers skulle hun jo ligge mellem os.........
    Tøj .... havde hun med i en taske....
    Jeg havde lidt i gemmeren fra min store... babytallerkener ... krus... og så købe vi et par flasker vi kunne have stående ....

• #6   20. sep 2009 I skal gøre hvad i selv føler for.....
    måske i har et ekstra værelse og gerne vil lave hende et lille værelse hun selv har når hun er hos jer ?
    eller måske i har et lille hjørne hvor hun kan ha lidt ting som er hendes så hun ligesom føler hun osse høre til hos jer .....

• #7   20. sep 2009 Når min kærste´s datter er her så har hun eget værelse, seng osv. da hun var mindre havde vi en puselhynde til at stå ude på badeværelset for der var ikke rigtig nogen grund til at anskaffe en bord når det kun var en weekend...
    Hun er 4år nu og det er kun tøj hende´s mor sender med alt andet har vi!

• #8   20. sep 2009 Nu er det godtnok ikk noget med papbørn at gøre, men mine ungers far har ALT til dem. Alt fra sutteflasker til autostole..
    Det er nemmere end at skal slæbe frem og tilbage syns vi begge..

• #9   20. sep 2009 jeg tænker bare, nu er hun kun et år.. om man så ik godt kan anskaffe sig, seng, puslebord, barnevogn, højstol, autostol når man nu kan få det hele til 2000 eller er det dumt

• #10   20. sep 2009 hvis i har råd og mulighed for at have det stående så synes jeg da det må være rart for jer at have smiley

• #11   20. sep 2009 Ville også sige át hvis i har råd til det så er det da helt sikkert rart at have smiley

• #12   20. sep 2009 vi glæder os også.. og vil da gøre alt for at hun jo kan føle sig hjemme her.. og vi har da råd til det og bestemt også pladsen

• #13   21. sep 2009 Så syns jeg da den er en rigtig god ide smiley

Kommentér på:
papbørn

Annonce