{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

sover din baby ude??? {{forumTopicSubject}}

er bare nysgerrig ;o)

vi har stort set fra dag et vi kom hjem fra sygehuset haft Marcus ude at sove i barnevognen, det har næsten altid gået godt, og nu vil han klart helst sove ude.
når vi er i mødregruppe osv. lægger jeg ham ud i barnevognen for at sove, mens de andre sidder med deres små, som så falder i søvn i armene på dem.
synes ikke der er noget galt i at de falder i søvn ved deres mødre, kan da godt selv nogen gange savne at Marcus også kunne det...

men hvad gør i til dagligt og når i er sammen med andre??? og hvorfor??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sover din baby ude???
  • #1   21. sep 2009 nicklas sover ude hver dag og har gjort det siden han var 14 dage.
    Hvis det regner sætter jeg ham bare i garagen eller på vores overdækkede terrasse.

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #2   21. sep 2009 Patrick vil ikke sove udenfor, han vågner med det samme, jeg forsøger stadig.

Jeg ville rigtig gerne, at jeg kunne ligge ham ud i barnevognen, og han så faldt isøvn. Det kommer nok.

• #3   21. sep 2009 Emilie vil ikke sove udenfor! Kører vi en tur så er hun mere optaget af at kigge rundt end hun er af at falde i søvn. Til gengæld elsker hun at falde i søvn i sin vugge og der sover hun også længe

• #6   21. sep 2009
    Min datter har aldrig sovet ude... men har heller aldrig haft hende til at ligge og sove i mine arme... hun blev alt for varm...

nu hvor hun er kommet i dagplejer sover hun dog udenfor... men herhjemme sover hun oppe på sit værelse...

• #7   21. sep 2009 Sander har sovet ude næsten siden han blev født. Han vil også meget gerne være ude hele dagen, hvis det står til ham. Hvis vi putter ham inde om dagen, så leger han bare i sengen, men i barnevognen falder han i søvn med samme. Men til nat der sover han i sengen med det samme. Sjovt at han godt kan kende forskel.

• #8   21. sep 2009 Min datter sover ude min 1 gang om dagen.

• #9   21. sep 2009 William har osse stort set sovet ude min. 1 gang om dagen, lige siden han var omkring 14 dage gammel... Han kan dog stadig godt falde i søven på min arm, og uden problemer kan jeg ligge ham fra mig.. - Og synes nu osse det er super hyggeligt,,,
    Det eneste problem jeg har, er a han ikke sover så længe a gangen desværre !

• #10   21. sep 2009 Oliver har sovet ude fra han var 2-3 uger. Han er jo fra januar så var lidt nervøs i starten, men det er gået godt. Tror det er sundt med den friske luft til dem.
    Hvis det regner plejer han at stå i udestuen henne ved døren som så er åben. Gider nemlig ikke det hele bliver så våd smiley
    Oliver har også altid gerne ville falde i søvn hos mig, men det er sjældent jeg har brugt det. Det er kun, hvis ikke jeg har haft mulighed for at have barnevognen med... Ellers hvis han har været lidt skidt..

• #11   23. sep 2009 Johanne har sovet i barnevognen i alt slags vejr siden hun kom hjem fra sygehuset.... Hun sover ude HVER dag og vi har altid en klapvogn i bilen så den er altid med... Hun kan nemlig sove i den om aftnen også, hvis vi er i byen og de fleste steder kan man godt få lov at trække den ind i gangen... ;o) ellers har hun sovet ude bare pakket godt ind... Og i meget regn har vi et stort bøgetræ i haven;o)

når vi mødes i mødregruppen, er det altid så ungerne er vågne og leger... Og ellers har vi haft barne/klapvogn med...

Johanne er nem at få til at sove ude man ligger hende ned og siger godnat og så ligger hun med et stykke legetøj... Men hun er meget svære at få til at sove i hendes seng om natten...

MT- Kamilla - Vi har simpelthen taget regnslaget og lagt hen over kaleschen på barnevognen og lader det hænge ned for "hullet" ellers kan Johanne heller ikke sove... Og slet ikke hvis det er for lyst....

• #12   23. sep 2009 Det kunne da godt tænkes at det skulle prøves!

• #13   23. sep 2009 Marius sover ude alle de tre gange han sover i løbet af dagen.. Det har han gjort fra helt lille af.. Dog havde han en periode på en måned, hvor han sov meget uroligt-kiropraktor hjalp på sagen- der havde jeg ham ind imellem indenfor, fordi jeg ellers kunne rende i rutefart ind og ud...

Kommentér på:
sover din baby ude???

Annonce