553 visninger
|
Oprettet:
sover din baby ude??? {{forumTopicSubject}}
er bare nysgerrig ;o)
vi har stort set fra dag et vi kom hjem fra sygehuset haft Marcus ude at sove i barnevognen, det har næsten altid gået godt, og nu vil han klart helst sove ude.
når vi er i mødregruppe osv. lægger jeg ham ud i barnevognen for at sove, mens de andre sidder med deres små, som så falder i søvn i armene på dem.
synes ikke der er noget galt i at de falder i søvn ved deres mødre, kan da godt selv nogen gange savne at Marcus også kunne det...
men hvad gør i til dagligt og når i er sammen med andre??? og hvorfor??
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Hvis det regner sætter jeg ham bare i garagen eller på vores overdækkede terrasse.
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Jeg ville rigtig gerne, at jeg kunne ligge ham ud i barnevognen, og han så faldt isøvn. Det kommer nok.
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 652
Min datter har aldrig sovet ude... men har heller aldrig haft hende til at ligge og sove i mine arme... hun blev alt for varm...
nu hvor hun er kommet i dagplejer sover hun dog udenfor... men herhjemme sover hun oppe på sit værelse...
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 5 Svar: 145
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
Det eneste problem jeg har, er a han ikke sover så længe a gangen desværre !
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Hvis det regner plejer han at stå i udestuen henne ved døren som så er åben. Gider nemlig ikke det hele bliver så våd
Oliver har også altid gerne ville falde i søvn hos mig, men det er sjældent jeg har brugt det. Det er kun, hvis ikke jeg har haft mulighed for at have barnevognen med... Ellers hvis han har været lidt skidt..
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
når vi mødes i mødregruppen, er det altid så ungerne er vågne og leger... Og ellers har vi haft barne/klapvogn med...
Johanne er nem at få til at sove ude man ligger hende ned og siger godnat og så ligger hun med et stykke legetøj... Men hun er meget svære at få til at sove i hendes seng om natten...
MT- Kamilla - Vi har simpelthen taget regnslaget og lagt hen over kaleschen på barnevognen og lader det hænge ned for "hullet" ellers kan Johanne heller ikke sove... Og slet ikke hvis det er for lyst....
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
sover din baby ude???