{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

Bundgaard/Dillen kravle sko?? {{forumTopicSubject}}

hej
jeg skal ud og investere i et par kravlesko til sønnen. Jeg har fået et godt indtryk af bundgaard prewalker, men synes ikke jeg er klar til at skal give 300 kr. for et par og det er ikke lykkedes mig at finde nogen brugt. Er der nogen, som har erfaringer med dem fra føtex som vidst nok hedder dillen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bundgaard/Dillen kravle sko??
  • #1   26. sep 2009 nu står de godt nok inde på hans væresle. men har 3 bundgaard og et par addidas, alle prewalker sko stånde... som han ikke bruger mere, de sidste par bundegaard har han brugt 2-3 gange...

har mest til slut brugt addidas'en da deres syninger sidder på en helt anden måde end bundgaard, så de ikke kravler syningerne op..

• #2   26. sep 2009 jeg vil sige at bundgaards syninger er dårlige, de går op det sidste par sko jeg købte til victor for en lille måned siden, der er der igen vrøvl med de syninger smiley køber aldrig bundgaard mere!! ved ik med dilles sko, men der kan da ik ske noget ved at prøve....

• #3   26. sep 2009 tak for svarene. jeg tror han skal op i en str 20. jeg mener også selv jeg har hørt at den nye model i dille skulle være bedre end den gamle model. synes bare det er vildt at bruge 300 på en sko som han næsten kun skal kravle rundt i. vil hellere give nogle flere penge for et par sko, når han først skal til at gå. men hvis nogen har nogle billige prewalker i str 20 er jeg da måske interesseret

Kommentér på:
Bundgaard/Dillen kravle sko??

Annonce